Kielen takaosan nystyrät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ihmiset hox! Onko teillä kielessä, ihan siellä syvällä takaosassa jotakin nystyrän omaisia pallukoita? Mulla on parisen kuukautta ollut "palan" tai jonkun roskan tunne kurkussa, sillai jännästi ! Huomasin kun kieleni ihan takaosassa 2 "pattia", kohoumaa. Ihon värisiä. Luulen, että nämä pallurat aiheuttaa tämän tunteen. Onko kielessä näitä nystyjä ihan takana ja mistähän syystä ne saattais suurentua tai turvota? :(

Kuukleta vallinystyt. Ihan normijuttua. Ei aiheuta oireita.
En sun nystyistä tietty tiedä.
Niin no tiedän, että kielessä on kaikenmaailman nystyröitä, mutta mietinkin voiko ne tuntua jotenkin "palana" kurkussa tms. Oon hysteerisesti kytännyt lampun avulla kurkkuuni ja kielessä on ikäänkuin patti siellä ihan takana ja muitakin nystyröitä. Lääkärissä kävin ko. Asian takia. Kaulan alue, kilpirauhaset ultrattu...

Ihmiset hox! Onko teillä kielessä, ihan siellä syvällä takaosassa jotakin nystyrän omaisia pallukoita? Mulla on parisen kuukautta ollut "palan" tai jonkun roskan tunne kurkussa, sillai jännästi ! Huomasin kun kieleni ihan takaosassa 2 "pattia", kohoumaa. Ihon värisiä. Luulen, että nämä pallurat aiheuttaa tämän tunteen. Onko kielessä näitä nystyjä ihan takana ja mistähän syystä ne saattais suurentua tai turvota?

Hävisikö vaiva sulla itsestään? Mulla on nyt just sama että semmoinen roskan tunne koko ajan tuolla kielen takaosassa/nielussa ja huomasin että nämä vallinystyrät näyttävät turvonneilta. Huolehdin kyllä suuhygieniastani mutta mietin vain pitääkö alkaa vielä vähän tarkemmaksi. Olisin hyvin kiitollinen jos vastaisit miten kävi, mulla on nyt pari viikkoa ollut se roskan tunne siellä ja vasta tänään huomasin nämä turvonneet patit. On tullut ravattua lääkärissä muista asioista niin nyt ei viitsisi tästäkin lähteä kyselemään jos on ihan harmiton ohimenevä vaiva. Tuo roskan tunne häiritsee mutta muuten ne eivät minua vaivaa, tietenkin sitä miettii kun se roskan tunne ei katoa.

Yhteistyössä