R
raivona
Vieras
Siis mä en käsitä, kuinka tyhmä voi mies olla. Se sanoi juuri ennen näitä pakkasia, että öljy on vähissä. On kuulemma muistanut asian, mutta ei vain ollut tullut tehneeksi tilausta. Tänä aamuna sitten patterit oli kylminä ja ulkona pakkasta -15. Eikö jumalauta sen vertaa sillä päässä liiku, että ymmärtäisi kaksi asiaa: a) Öljynkulutus nousee sitä rajummin, mitä kylmempää tulee. b) Lapsiperheessä lämmitysöljy EI SAA loppua. Olen niin raivona, etten kestä. Onneksi on edes avotakka ja sukulaisten koti lähellä.
Niille, jotka valittavat että mikset tilannut itse tiedoksi, että tää lämmitysasia on niitä harvoja hommia tässä huushollissa, joka on aina ollut miehen vastuulla. Mulla on sitten ne omat vastuualueet, joihin en kaipaa miestä pätemään. Kun se tuosta öljyn tilaamisesta alkoi puhumaan, niin en ihan tietoisesti alkanut hössöttämään että no koskas tilaat ja tilasitkos jo, koska ajattelin, että silloin se suuttuisi holhoamisesta ja siitä, ettei siihen luoteta. Ettäjoo, kannattipa taas luottaa, voi vittu.
Niille, jotka valittavat että mikset tilannut itse tiedoksi, että tää lämmitysasia on niitä harvoja hommia tässä huushollissa, joka on aina ollut miehen vastuulla. Mulla on sitten ne omat vastuualueet, joihin en kaipaa miestä pätemään. Kun se tuosta öljyn tilaamisesta alkoi puhumaan, niin en ihan tietoisesti alkanut hössöttämään että no koskas tilaat ja tilasitkos jo, koska ajattelin, että silloin se suuttuisi holhoamisesta ja siitä, ettei siihen luoteta. Ettäjoo, kannattipa taas luottaa, voi vittu.