älä vastaa mun ketjuihin kiitosSinähän se aloitit. Asetuksista voit laittaa mut estolistalle, ei ole vaikeaa löytää.
älä vastaa mun ketjuihin kiitosSinähän se aloitit. Asetuksista voit laittaa mut estolistalle, ei ole vaikeaa löytää.
Lopeta itse, jos olet olevinasi niin kypsä ja "vanhempi" kuin Minskii. Avauskin olisi voinut jäädä tekemättä jos niin ajattelet.ei mennyt tuntia ja kyse ei ollut tuosta joten sorry. M: hei, lopeta jo...
Se on huonoa kohtelua, että tahallaan kiusaa koiraa muka koulutustarkoituksella. Istuttaa koiraa tunnin katsomassa kun kissat saa ruokaa mutta se ei. Tuo ei ole normaalia. Ei myöskään se, että yrittää tehdä eläinten välisestä hierarkiasta sellaisen mikä itselle sopii.No jos ei anna kuolaavalle ja kerjäävälle koiralle makkaraa niin en kyllä sitä huonoksi kohteluksi laittaisi hehe. Ei hitto jos tämmösestä on joku 100 sivua pitkä ketju saatu aikaseks niin HUH HUH!!!
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2178245-annoin-asken-herkkua-elaimille-koiran-nenan-edessa-kissoille/Mikä tää juttu on? Kidutettu? Kivoja elukoita