Kiddyn tyrvaistuimen peseminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pesuun

Vieras
Kiddy guardian pro taitaa olla toi istuin, minkä tyynyn ja palkin päälliset pitäis pestä. Tekstiilissä ei kiinni mitään pesuohjetta enkä googlella löydä. Onko joku pessyt noita pesukoneessa? Miten kävi? Näissä on oksennusta, niin haju lähtis varmaan paremmin pesukoneessa kun käsinpesussa ei tunnu lähtevän...

Käyttöohjeessa on pesuohje. Ohjeen mukaan sitä palkin kangasta ei saa irrottaa, ja jos se irtoaa niin pitäisi viedä maahantuojalle jotta se kiinnitetään uudelleen.. Itse luin ohjeen vasta sen jälkeen kun olin jo repiny kankaan irti.. Pesin sen silti ja sain sukkapuikon kanssa sen kiinnitettyä varsin luotettavasti paikoilleen. Selkäosassa on sisällä vaahtomuovipehmusteet jotka kannattaa ottaa pois ennen pesua.
Pesuohje oli muistaakseen 30 astetta käsin, (mutta se siis löytyy käyttöohjeesta) pesin koneessa hienopesulla ilman linkousta eikä niille kuinkaan käyny.

Niin joo muisti palailee pätkittäin.. Ohjeessa sanottiin myös että sitä palkin keinonahkaosaa ei saa kastella, pesin siis ne ympröivät kankaat käsin, kastui se keinonahkaosa silti vähän mutta sille ei käyny kuinkaan

[QUOTE="Vieras";28634992]Käyttöohjeessa on pesuohje. Ohjeen mukaan sitä palkin kangasta ei saa irrottaa, ja jos se irtoaa niin pitäisi viedä maahantuojalle jotta se kiinnitetään uudelleen.. Itse luin ohjeen vasta sen jälkeen kun olin jo repiny kankaan irti.. Pesin sen silti ja sain sukkapuikon kanssa sen kiinnitettyä varsin luotettavasti paikoilleen. Selkäosassa on sisällä vaahtomuovipehmusteet jotka kannattaa ottaa pois ennen pesua.
Pesuohje oli muistaakseen 30 astetta käsin, (mutta se siis löytyy käyttöohjeesta) pesin koneessa hienopesulla ilman linkousta eikä niille kuinkaan käyny.[/QUOTE]

No enpä tajunnut käyttöohjetta! Se oliskin ollu liika fiksua... :)

Ja meillä on kangas myös irrotettu ja käsipesty jo aikaa sitten. Noh, katotaan mitä tulee!

Yhteistyössä