Kickers-sipsit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
on muuten edelleen yhtä hyviä, kuin joskus teininä jolloin tuli tuhottua koko pussi yhtä päätä Suosikkia lukiessa :D ei ainakaan näiden kohdalla ole aika kullannut muistoja!
ehdottomasti parhaat maustetuista sipseistä, yleensä ostan maustamattomia koska niissä on vähemmän laktoosia & lisäaineita. mutta nämä.. aaah :p :heart:

"dear eki, onko haittaa jos vetää sipsipussin illass ja oonko mä nyt sit kauheen läski kun mun mitat 165/65/b-kuppi. AUTA PLIIS!"

mix184.jpg

:p

[QUOTE="vieras";28877602]
mix184.jpg

:p[/QUOTE]

Tääkö piti olla Kickers? Eihän tossa niin lue. Muistan epämääräisesti sen vanhan pussi, sinistä siinä oli yläkulmassa ainakin, mutten ollenkaan millaisia kikersit olivat saati miltä maistuivat.

[QUOTE="kikka";28880158]millonhan tulisi taas myyntiin ne kanapalojen & ranskanperunoiden malliset/makuiset? oli muuten NAM NAM[/QUOTE]

Kai tää on joku vitsi, mä en ymmärrä kuka niitä osti.

[QUOTE="vieras";28880176]Tääkö piti olla Kickers? Eihän tossa niin lue. Muistan epämääräisesti sen vanhan pussi, sinistä siinä oli yläkulmassa ainakin, mutten ollenkaan millaisia kikersit olivat saati miltä maistuivat.[/QUOTE]

ei vaan tää Kickers is back!

Yhteistyössä