Keventäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihava mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihava mamma

Vieras
onko miten työlästä laihduttaa tuon kautta?

Pitäis kyllä saada pois -15 kg ainakin, painonvartijoihin en pääse ja kallistakin tuohon verrattuna.

Muistan jonkun maininneen joskus että kirjallisia töitä joutuu keventäjissä tekemään aika paljon, pitääkö paikkansa?

Jos kenellä on kokemuksia, niin kertokaahan. ;)

Yksin en tosiaan jaksa laihduttaa (ts. painonhallintaan!) ei riitä motivaatio ja uskominen omaan onnistumiseen ei se ole 100 % useinkaan. :/

Jos sinulla on Internet käytössä päivittäin, suosittelen kyllä Keventäjiä. Kun systeemiin pääsee sisälle, päiväkirjan täyttö on tosi helppoa. Reseptit ja kaikki ohjeet ja tuki ja neuvot kuuluvat hintaan. Keskustelupalstalta saa motivaatiota aina, kun sitä tarvitsee. Pudotin keventäjissä 13 kiloa ennen kuin tulin raskaaksi. Jatkan projektia imetyksen jälkeen... Painonvartijoille kaikki kunnia hyvästä ajatuksesta, mutta se on NIIN kallista ja koko touhussa on rahastuksen maku, että se homma ei sovi minulle.

No, kaikissa apukeinoissakinhan on loppujen lopuks kyse omasta itsestä =)
Sanoo tämä itsekki laihduttaja, joka tarttee laihtuakseen potkua tällä hetkellä painonvartijoista....

Olin jonku aikaa keventäjissä. Kyllä siinä sai näpertää koneen kans, ku merkkas syömisiä (tosin usein syötyjä pystyi tosin tallentamaan, ettei aina tarttenu ettiä lukuisten vaihtoehtojen seasta...). Alkuun näpertäminen oli kivaa, mutta mä ainaski kyllästyin parin kuukauden päästä.

Mutta jos sitä jaksaa merkata sinne, niin olihan se kiva seurata kalorinkulutuksia ja miten paljon liikunta kulutti.

Tsemppiä vaan sulle

=)

Sepä siinä..on mulla netti tietenki, muttei paljoa aikaa koneel olla päivisin.
Se liikunta puoli sitten, oon aikalailla kotiin sidottu, kun autan pyörätuolis istuvaa miestäni niin yksin en kovin pääse lenkille tms.
Enkä taas päivällä paljoa ehdi, lapsi kun on päiväkodissa niin on asioilla käytävä, kotihommat ym...
elikkä kuinka paljon pitää liikkua tuossa tai harrastaa eri liikunta lajeja.
Mä en oo ikään kovin liikunnallinen ihminen ollu.

Yhteistyössä