Keventäjät

Heips!Olin ite keventäjien jäsenenä viimekesän 3kk ja sain tiputettua 15kg!tavoitteeni oli 10kg mutta ihan itsestään tippui tuo 5kg lisää...imetin samanaikaisesti mutta en pitänyt mitään nälkäkurki dieettiä vaan söin terveellisesti mutta makeat ja roskaruoka pois.Minua ainakin motivoi tuo painon viikottainen merkkaus ja vyötärön mittaukset.Samalla tietysti niin paljon liikuntaa kuin mahdollista ja joka ilta jumppaa,jos ei kuuta niin vatsalihakset ja punnerukset.Paino on pysynyt nyt kurissa mutta elämäntapojen muutos on ainut keino pitää tosiaan paino kurissa,jos jatkaa entiseen malliin laidutuksen jälkeen varmasti saa nopeasti kilot takaisin!Ennen vaatekoko oli 42/44 nyt se on vaihdellen 36/38,vaatekaappi meni uusiksi mutta ihanaa!!Joulun aikaan tuli muutama kilo mutta se on vielä helppo pudottaa...ihmiset on tosiaan huomannut tämän kilojen pudotuksen ja on ollut mukava saada positiivista palautetta:)!!!Että keventäjiin vaan,ennen minulla ei mikään dieetti onnistunut että joku juju nyt vaan sai onnistumaan!!! :wave:

Christina
Mä olen ollut Keventäjissä kohta viikon, ja kokemus on vain ja ainoastaan positiivinen. Mulla ei sellainen "yksin" laihduttaminen onnistu, tässä saa joka viikko uuden valmennuskirjeen ja paljon vinkkejä ja neuvoja. Ja syöminen on tosi helppoa, joskin tosi tarkkaa. Mutta voin kyllä suositella :flower: =)

mira76
Hei!

Mulla takana kohta viikko keventäjissä ja voin sitä suositella. Kuitenkin motivaatio laihduttamiseen pitää jo olla olemassa... Sivuille kirjataan kunkin päivän syömiset ja kone laskee kalorit, hiilarit, proteiinit ja rasvan osuuden ruuasta. Antaa painon ja tavoittepvm:n mukaan kalorimäärän jonka voit päivässä syödä laihtuaksesi....liikuntaa harrastamalla voi kuluttamansa kalorit halutessaan syödä. Sivuilla myös ruokaohjeita, keskusteluja ja liikuntaohjelma. Itse liityin näin aluksi 3kk kun halusin ensin nähdä mikä juttu tämä on, ennenkuin sitoudun pitemmäksi aikaa.

Kahdessa viikossa paino tippunut n. 3,5 kg, keventäjissä tällä viikolla n. 1,5 kg...tosin virallinen punnitus on vasta maanantaina. Tsemppiä kaikille Keventäjille isolla ja pienellä k:lla...

Yhteistyössä