T Tyyne Jäsen 12.08.2004 342 0 16 12.08.2004 #1 Löytyisikö kevättalvella lasketun ajan omaavia odottavia äitejä, jotka tahtovat vaihtaa ajatuksia, kirjoittaa tuntemuksistaan yms. =) Osoitteessa tyyne72@suomi24.fi odotellaan viestiäsi... Meidän esikoisen ois tarkoitus syntyä huhtikuussa.
Löytyisikö kevättalvella lasketun ajan omaavia odottavia äitejä, jotka tahtovat vaihtaa ajatuksia, kirjoittaa tuntemuksistaan yms. =) Osoitteessa tyyne72@suomi24.fi odotellaan viestiäsi... Meidän esikoisen ois tarkoitus syntyä huhtikuussa.
T Tintta Vieras 01.09.2004 #2 Moi mulla on myös la huhtikuussa. Yhteytta voit ottaa sähköpostilla tarjapullinen@luukku.com olis tosiaan mukava vaihtaa kuulumisia!
Moi mulla on myös la huhtikuussa. Yhteytta voit ottaa sähköpostilla tarjapullinen@luukku.com olis tosiaan mukava vaihtaa kuulumisia!
M Mamma-80 Vieras 02.09.2004 #3 Täällä olisi kevät vauvaa odottava. La on maaliskuun lopulla. Mulla on jo 1 lapsi Jerry 1v9kk. kirjoitellaan katriforsman@hotmail.com
Täällä olisi kevät vauvaa odottava. La on maaliskuun lopulla. Mulla on jo 1 lapsi Jerry 1v9kk. kirjoitellaan katriforsman@hotmail.com