V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muo ei kiinnosta muiden kuin Kevätauringon ruuat
taitaa kait suokin vähän kiinnostaa?Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muo ei kiinnosta muiden kuin Kevätauringon ruuat
Miks?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:taitaa kait suokin vähän kiinnostaa?Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muo ei kiinnosta muiden kuin Kevätauringon ruuat
Miks?
Alkuperäinen kirjoittaja bii:se on joku hullu fani, tai sit kun keväta eilen kertoi et on tyytymätön painoonsa jne niin pääsee jotain naputtamaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Syödään eilistä ruokaa ku jäi niin paljon eiliseltä eli siis Herrojen herkkua ja perunamuusia.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muo ei kiinnosta muiden kuin Kevätauringon ruuat
Miks?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bii:se on joku hullu fani, tai sit kun keväta eilen kertoi et on tyytymätön painoonsa jne niin pääsee jotain naputtamaan
HUH HUH
Alkuperäinen kirjoittaja bii:se on joku hullu fani, tai sit kun keväta eilen kertoi et on tyytymätön painoonsa jne niin pääsee jotain naputtamaan
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kevätaurinko tyytymätön painoonsa?Ilmeisesti sitten painoa on liian vähän, mihinkä muuhun tyytymättömyyteen hänellä tuskin on aihetta? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kevätaurinko tyytymätön painoonsa?Ilmeisesti sitten painoa on liian vähän, mihinkä muuhun tyytymättömyyteen hänellä tuskin on aihetta? =)
Siis mulla on ylipainoa paljonkin enkä ole tyytyväinen.
Mutta särähti korvaan tuo että olen eilen siitä täällä puhunut.![]()
En oo kirjotellu eilen painostani täällä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Jos tarkoittaa sitä omat syntymämitat pinoon-ketjua..tai en mä tiedä..