kevät innostus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevät mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevät mielessä

Vieras
Mikähän kevät ampiainen se nyt pisti keskellä talvea :D tekisi mieli ostella uusia verhoja, mattoja ja lapsille vk vaatteita :D ei ihan viellä taida kehdata kuiteskaan. Oon pari päivää katellut haalareita mutta pakko viellä piätellä itseään ja odotella :) vaikka uusia malleja jos ei muuta.

Onko muilla jo kevät mielessä?

On. Tosin täällä kuulemma tulee kevät 1-2 kk myöhemmin kuin olen tottunut. Odotan sitä aikaa, kun asfaltti kurkistaa lumen alta, aurinkoa näkee yhä enemmän ja levottomuus lisääntyy siinä määrin, ettei sisällä siedä olla lainkaan.

Kuule just mietin, että taidan tänään poiketa kaupalle hakee ne keväisen turkoosin sisustustyynyt, jotka näin pari päivää sitten ja kattelin elloksen lehdestä keväisen kukkaista verhokangasta keittiöön... :D

Tuttu juttu.. :D

Vkonloppuna pyörähdin Ikeassa, kun aamutuimaan kyllästyin mukuloiden tappeluun vauvojen kylpyammeita on vaan yksi ja molemmat tahtoisivat kylpeä ja samaan aikaan. Suuntasin siis kohti Ikeaa, miehellä kerroin vielä tosi päättäväisenä että MITÄÄN muuta en kyllä osta, äkkiä nappasen kylpyammeen ja kipitän ulos..

Juupa juu, 350e, maksoi amme... Vessa tuli päivitettyä wc-paperitelineistä uusiin mattoihin, lastenhuoneeseen lisää säilytystilaa ja olkkariin uusi lamppu sun muuta..

Vk-vaatteet myös jo ostettu.

Mulla tulee joka kevät hirveä tarve ostaa kaikkea vihreää. Mattoja ja tyynyjä ja astioita yms.
Nyt eilen huomasin netistä katsovani yhtä limen vihreää suihkuverhoa.. Että kyllä se kevät sieltä on tulossa :whistle:

Tosin ihme aikaisin tänä vuonna olen liikkeellä, syytän raskaushormoneja :xmas:

Yhteistyössä