G
Gluteus maximus
Vieras
Mikä euroopan kaupunki olisi hyvä matkakohde? Vähän oltu kaupunkilomilla. Berliinissä ollaan oltu ja se oli ihana kaupunki. Braha kiinnostaa, onko keväällä hyvä kohde?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Prahassa olen ollut elokuussa ja oli kyllä silloin ainakin ihana paikka. Nyt ollaan menossa maaliskuun lopussa Budapestiin, ja toivon mukaan siellä olis ihana kevät kun mennään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse olen menossa taas Malagaan kevaammalla. Barcelona on ihana kaupunki, samoin Madrid. Lissabon, Biarriz , Istanbul ovat kanssa vierailun arvoisia. Krakova, Praha myoskin.
Alkuperäinen kirjoittaja ååbusta:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse olen menossa taas Malagaan kevaammalla. Barcelona on ihana kaupunki, samoin Madrid. Lissabon, Biarriz , Istanbul ovat kanssa vierailun arvoisia. Krakova, Praha myoskin.
Malaga (tai Marbella) eivät ole mun mielestä erityisen kivoja kaupunkilomakohteita, jos hakee perinteistä kulttuuri + shoppailu -settiä. Kivoja lomapaikkoja kyllä muuten, lähiseuduilla ja vuoristossa paljon nähtävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja ååbusta:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Itse olen menossa taas Malagaan kevaammalla. Barcelona on ihana kaupunki, samoin Madrid. Lissabon, Biarriz , Istanbul ovat kanssa vierailun arvoisia. Krakova, Praha myoskin.
Malaga (tai Marbella) eivät ole mun mielestä erityisen kivoja kaupunkilomakohteita, jos hakee perinteistä kulttuuri + shoppailu -settiä. Kivoja lomapaikkoja kyllä muuten, lähiseuduilla ja vuoristossa paljon nähtävää.
Kylla Malagassa ja sen ymparistossa on vaikka mita tarjolla. Olen siella kaynyt -80 luvulta lahtien .
Alkuperäinen kirjoittaja ååbusta:Turusta on superhalpoja lentoja Gdanskiin (Puolassa siis) ja Budapestiin. Molemmista kaupungeista olen kuullut hyvää. Onhan Hesasta ja Tampereeltakin halpalentoja, mut en tiedä onko just noihin kaupunkeihin.