Keväällä kaupunkiloma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Mikä euroopan kaupunki olisi hyvä matkakohde? Vähän oltu kaupunkilomilla. Berliinissä ollaan oltu ja se oli ihana kaupunki. Braha kiinnostaa, onko keväällä hyvä kohde?

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Prahassa olen ollut elokuussa ja oli kyllä silloin ainakin ihana paikka. Nyt ollaan menossa maaliskuun lopussa Budapestiin, ja toivon mukaan siellä olis ihana kevät kun mennään =)

Meillä olis tarkoitus mennä Budapestiin huhtikuussa ja samaa toivon :)

Kopioin parin päivän takaisin vastaukseni myös tähän :).

Helpottaa huomattavasti, kun kerrot mikä teitä kiinnostaa . Ja millä budjetilla. Lämpö, museot, urheilukulttuuri, itä vai länsi...?

Pietarista löytyy kaikkea ja se on lähellä. Eksoottinenkin!

Amsterdamissa on Euroopan kaunein arkkitehtuuri.

Budapestiin olen itsekin vasta menossa, mutta siellä näyttäisi olevan hyvä valikoima museoita. Budapestissa näköjään suomalaisruuhkaa :D.

Brysselissä on antiikkia, simpukoita, museoita, hieno olutkulttuuri.

Bratislava-Wien-yhdistelmä (välimatka 60km), 2 kärpästä yhdellä iskulla.

No hei, vähän kohteliaisuutta peliin! Jos kysyy vinkkejä ja niitä saa, niin vois kiittää tai edes jotain vastata. Ei tähän kuten ei edelliseenkään kyselyyn pari päivää sitten oo tullut minkäännäköistä kommenttia ap:lta, vaikka sai useita vastauksia :/ . Kiva olisi edes kuulla että miellyttikö mikään ehdotus.

Turusta on superhalpoja lentoja Gdanskiin (Puolassa siis) ja Budapestiin. Molemmista kaupungeista olen kuullut hyvää. Onhan Hesasta ja Tampereeltakin halpalentoja, mut en tiedä onko just noihin kaupunkeihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Itse olen menossa taas Malagaan kevaammalla. Barcelona on ihana kaupunki, samoin Madrid. Lissabon, Biarriz , Istanbul ovat kanssa vierailun arvoisia. Krakova, Praha myoskin.

Malaga (tai Marbella) eivät ole mun mielestä erityisen kivoja kaupunkilomakohteita, jos hakee perinteistä kulttuuri + shoppailu -settiä. Kivoja lomapaikkoja kyllä muuten, lähiseuduilla ja vuoristossa paljon nähtävää.

Alkuperäinen kirjoittaja ååbusta:
Itse olen menossa taas Malagaan kevaammalla. Barcelona on ihana kaupunki, samoin Madrid. Lissabon, Biarriz , Istanbul ovat kanssa vierailun arvoisia. Krakova, Praha myoskin.

Malaga (tai Marbella) eivät ole mun mielestä erityisen kivoja kaupunkilomakohteita, jos hakee perinteistä kulttuuri + shoppailu -settiä. Kivoja lomapaikkoja kyllä muuten, lähiseuduilla ja vuoristossa paljon nähtävää.

Kylla Malagassa ja sen ymparistossa on vaikka mita tarjolla. Olen siella kaynyt -80 luvulta lahtien .

Kylla Malagassa ja sen ymparistossa on vaikka mita tarjolla. Olen siella kaynyt -80 luvulta lahtien .

No, makuasia. Kyllä mä espanjasta valitsisin kaupunkilomakohteeksi mieluummin vaikka Barcelonan. (Mut en oo käynyt 80-luvulta lähtien, tiedän vain 2000-luvun tarjonnan.)

Turusta on superhalpoja lentoja Gdanskiin (Puolassa siis) ja Budapestiin. Molemmista kaupungeista olen kuullut hyvää. Onhan Hesasta ja Tampereeltakin halpalentoja, mut en tiedä onko just noihin kaupunkeihin.

Maksoimme Hki-Budapest-Hki maaliskuulla yhteensä 250e (=menopaluu kahdelle, tuossa koko summa), joten kyllä löytyy :). MalevAir.

Yhteistyössä