Ja miks?
Mä en ees tiiä.. Join kai liikaa, tai liian vähän. En oo viel päättäny..
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:|O B)
Ja miks?
Mä en ees tiiä.. Join kai liikaa, tai liian vähän. En oo viel päättäny..![]()
?Alkuperäinen kirjoittaja ?:?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
a) muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ?:?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
Ei oo koskaan kokeillut ja ies pakottaaAlkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:a) muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ?:?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
e) viina on vaan niin hyvää
ei nyt äkkiseltään tullu mieleen enempää syitä olla kännishh.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:a) muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ?:?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
mies pakottaa?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei oo koskaan kokeillut ja ies pakottaaAlkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:a) muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ?:?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
Pakottamistahan se on kun koskaan en ollutr juonut ja pakotetaan juomaanAlkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:mies pakottaa?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ei oo koskaan kokeillut ja ies pakottaaAlkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:a) muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ?:?Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:miksiköhän ihmiset tulee känniin![]()
b) vitutukseen
c) syytä juhlaan
c) vahingossa
d) alkkis
Savanna et kai oo syntynyt suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:join vain yks viinilasi ja hotshotmutta haluan olla,kotona on vodka muttei se menee ilman seura ja limsaa
en ,....olen Virosta =)Alkuperäinen kirjoittaja ;MÄ:Savanna et kai oo syntynyt suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:join vain yks viinilasi ja hotshotmutta haluan olla,kotona on vodka muttei se menee ilman seura ja limsaa
Yksin ei oo kiva olla. Itse en ainakaan tykkää.
Mulla ei oo seuraaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:en ,....olen Virosta =)Alkuperäinen kirjoittaja ;MÄ:Savanna et kai oo syntynyt suomessa?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:join vain yks viinilasi ja hotshotmutta haluan olla,kotona on vodka muttei se menee ilman seura ja limsaa
Yksin ei oo kiva olla. Itse en ainakaan tykkää.
Ei ole kiva eikä kiva ryppätä yksin =) vaikka joskus mieli tekee,mutta vain jos porukkakin on mukaana
SÄAlkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:|O B)
Ja miks?
Mä en ees tiiä.. Join kai liikaa, tai liian vähän. En oo viel päättäny..![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel