Ketkä palstalaiset ovat mukavia/ mielenkiintoisia

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas, Phoebs, NinaTT, Keittis ja Ultramariini ovat sellaisia, jotka haluaisin mielelläni tavata oikeassa elämässä. Tai oonhan mä tuon Turkilmasin jo tavannutkin :)
Phoebsin kanssa ollaan välillä niin eri mieltä kuin olla voi, toisissa asioissa taas ihan samoilla linjoilla. Niissäkin asioissa, joissa ollaan eri mieltä, hän osaa perustella kantansa todella hyvin. Sellaisesta mä tykkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turkilmas, Phoebs, NinaTT, Keittis ja Ultramariini ovat sellaisia, jotka haluaisin mielelläni tavata oikeassa elämässä. Tai oonhan mä tuon Turkilmasin jo tavannutkin :)
Mä olin jo viime kesänä tulossa Turkuun kovaa vauhtia mutten sitten tullutkaan. Nyt olis hyvä syy :heart:

Voi niitä on niin monia...

NewArtRiot :heart:
ViuhVauh :heart:
Ninnuli :heart:
sunnasanna :heart:
Hölmölän-Iita :heart:

Nämä mainitut on jo enemmän tai vähemmän tuttuja... Sit on monia nikkejä joista tykkään mutta sellasta henkilökohtasta suhdetta ei ole päässyt (vielä ) kehkeytymään :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Phoebsin kanssa ollaan välillä niin eri mieltä kuin olla voi, toisissa asioissa taas ihan samoilla linjoilla. Niissäkin asioissa, joissa ollaan eri mieltä, hän osaa perustella kantansa todella hyvin. Sellaisesta mä tykkään :)
Kiitos ja samoin :ashamed: :heart:

harmaa
NinaTT, mielenkiintoisia mielipiteitä, vaikuttaa tervejärkiseltä. Aiheettomasti saa kakkaa niskaan useasti, osaa kyllä puolustautua hyvin. Bad virgin, huumorintaju kohdallaan. Siinäpä noita muutama.

Monia mukavia ihmisiä täällä kai on nikkejen takana. Mä en vaan osaa erotella, kun en koskaan kiinnitä huomiota nikkeihin, vaan avaan keskusteluita ihan otsikon perusteella. Ainoastaan oon huomannut että Savanna ja ninaTT ovat kovasti kiistellyt nikit tällä palstalla. :D

KKK:lla joskus sattuu kommentit/kirjoitukset minun aivoituksieni kanssa yhteen, Keittiönoidalla on hyvät kirjoitukset/perustelut, Candiden ja Evitan juttuja luen mielelläni,, tuossa muutama monista monista.

no tuota ninaTT on jotenkin rehellinen ja suora, pidän hänen persoonasta vaikka en välillä ymmärrä sen jutuista mitään, åboriginaali on jäänyt positiivisena mieleen kuten myös neitinasu ja savanna sekä helloshitty! se joku hippimamma, merenneito tms merenneitonen on myös jäänyt mieleen =)

näinpä
Ekaks tuli mieleen että ei ainakaan rukoilijasirkka! Sen jutut on niin lapsellisia... No kyllähän ne naurattaa, vaikkei se tarkoita niitä naurettaviksi. Selvä narsisti... Oikeestaan melkein kaikkien jutut on vähintään ok rukoilijasirkan juttuihin verrattuna! :D

Yhteistyössä