hmm
mielestäsi? =) Ketkä ovat sellasia että saavat sut hyvälle tuulelle tai muuten vaan olet useimmiten samaa mieltä..
Mä olin jo viime kesänä tulossa Turkuun kovaa vauhtia mutten sitten tullutkaan. Nyt olis hyvä syy :heart:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Turkilmas, Phoebs, NinaTT, Keittis ja Ultramariini ovat sellaisia, jotka haluaisin mielelläni tavata oikeassa elämässä. Tai oonhan mä tuon Turkilmasin jo tavannutkin
Kiitos ja samoin :ashamed: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Turkilmas, Phoebs, NinaTT, Keittis ja Ultramariini ovat sellaisia, jotka haluaisin mielelläni tavata oikeassa elämässä. Tai oonhan mä tuon Turkilmasin jo tavannutkin
Phoebsin kanssa ollaan välillä niin eri mieltä kuin olla voi, toisissa asioissa taas ihan samoilla linjoilla. Niissäkin asioissa, joissa ollaan eri mieltä, hän osaa perustella kantansa todella hyvin. Sellaisesta mä tykkään
Hyi kun sulla onAlkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Kaikki on todella mukavia ja mielenkiintoisia! :heart: *Lipitilipiti slurps*
Yöööök! :xAlkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Hyi kun sulla onAlkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Kaikki on todella mukavia ja mielenkiintoisia! :heart: *Lipitilipiti slurps*|O |O |O :saint: