R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:On niitä ainakin yksi. Tai kaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?![]()
kuka nyt tälle listalle haluaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kukkuluuruu:Alkuperäinen kirjoittaja ripe:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?![]()
ap haluaa. Nyt vain selvittämään kuka se on.
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja ripe:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?![]()
Palstaa seuraamalla, aika monikin..
Alkuperäinen kirjoittaja ripe:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Alkuperäinen kirjoittaja ripe:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?![]()
Palstaa seuraamalla, aika monikin..
sen ymmärrän että moni haluaa kehumislistalle mutta haluaa haukkumislistalle? en usko sua.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä häiriköin provokatiivisesti sille päälle sattuessani.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ainoa oikea provo, on itse Provo.Tai pitäs varmaan sanoa, että oli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä häiriköin provokatiivisesti sille päälle sattuessani.
Sinä olet fiksu ja huumorintajuinen ja TERVEJÄRKINEN, toisin kuin eräät.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä häiriköin provokatiivisesti sille päälle sattuessani.
Sinä olet fiksu ja huumorintajuinen ja TERVEJÄRKINEN, toisin kuin eräät.
Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?
Haaa! Olet siis eri mieltä saamastani diagnoosista?! :saint:![]()
Ja onhan se niin, että kukin muodostaa mielipiteen nikkien kirjoitusten perusteella. olivat ne sitten millaisia tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ainoa oikea provo, on itse Provo.Tai pitäs varmaan sanoa, että oli.
Mistä sä tiedät ettei se nytkin palstaile täällä?
Metsämansikkainenkin katosi kuin pieru saharaan,kun paljastui että provohan se siellä on:saint: