Näin on.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:On niitä ainakin yksi. Tai kaksi.
kuka nyt tälle listalle haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?
ap haluaa. Nyt vain selvittämään kuka se on.Alkuperäinen kirjoittaja ripe:kuka nyt tälle listalle haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?
en halua. mulla ei edes ole mustaa nikkiä. käytän erilaisia harmaita nikkejä.Alkuperäinen kirjoittaja kukkuluuruu:ap haluaa. Nyt vain selvittämään kuka se on.Alkuperäinen kirjoittaja ripe:kuka nyt tälle listalle haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?
Palstaa seuraamalla, aika monikin..Alkuperäinen kirjoittaja ripe:kuka nyt tälle listalle haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?
sen ymmärrän että moni haluaa kehumislistalle mutta haluaa haukkumislistalle? en usko sua.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Palstaa seuraamalla, aika monikin..Alkuperäinen kirjoittaja ripe:kuka nyt tälle listalle haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?
en minäkään. mutta vastaan kysymykseen että pari on varmastikkin..Alkuperäinen kirjoittaja ripe:sen ymmärrän että moni haluaa kehumislistalle mutta haluaa haukkumislistalle? en usko sua.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Palstaa seuraamalla, aika monikin..Alkuperäinen kirjoittaja ripe:kuka nyt tälle listalle haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Kuka musta siellä nyt koittaa saada nimeään sille listalle?
Sinä olet fiksu ja huumorintajuinen ja TERVEJÄRKINEN, toisin kuin eräät.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä häiriköin provokatiivisesti sille päälle sattuessani.
Mistä sä tiedät ettei se nytkin palstaile täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ainoa oikea provo, on itse Provo. Tai pitäs varmaan sanoa, että oli.
Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä olet fiksu ja huumorintajuinen ja TERVEJÄRKINEN, toisin kuin eräät.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä häiriköin provokatiivisesti sille päälle sattuessani.
Haaa! Olet siis eri mieltä saamastani diagnoosista?! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?
En tietenkään. Mutta jonsered vaikuttaa tervejärkiseltä, kuin myös sinäAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä olet fiksu ja huumorintajuinen ja TERVEJÄRKINEN, toisin kuin eräät.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minä häiriköin provokatiivisesti sille päälle sattuessani.
Tätä ajoin takaaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Haaa! Olet siis eri mieltä saamastani diagnoosista?! :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Oletkohan sä vieras oikea ihminen diagnosoimaan kenenkään mielenterveyttä?
Ja onhan se niin, että kukin muodostaa mielipiteen nikkien kirjoitusten perusteella. olivat ne sitten millaisia tahansa.
näin käviAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mistä sä tiedät ettei se nytkin palstaile täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ainoa oikea provo, on itse Provo. Tai pitäs varmaan sanoa, että oli.
Metsämansikkainenkin katosi kuin pieru saharaan,kun paljastui että provohan se siellä on :saint: