Ketkä kysyneet LAPSEN SUKUPUOLEN?

äiti
ei olle kysytty yhdessäkään raskaudessa mutta tässä viimeisessä näkyy ultra kuvassa selvästi toinen olevan poika mutta toinen on arvoitus jalat ristissä joka ultrassa.

Kysyttiin, koska mä tykkään myös etukäteen ostella just tietynlaisia vaatteita, pinnasuojia yms roinaa :saint:

Suurin osa tuntuu kysyvän, juuri neuvolan tädin kanss ajuteltiin, että hänkin taitaa tietää kaikkien "muksujensa" sukupuolen :LOL:

Kysyttiin koska oltiin uteliaita ja ultrassa näky kyllä ihan maallikollekkin ton tytön pylly.
Muuten ollaan kyllä osteltu aika paljon neutraaleja vaatteita että enemmänkin oli vaan "on kiva tietää" fiiliksestä kiinni.

Kysyttiin molemmilla kerroilla. "Tiesin" tosin jo raskauden ensimetreiltä saakka, että esikoinen on tyttö ja kuopus poika, mutta halusin vahvistuksen tuntemuksilleni.

Jos päätetään hankkia kolmas lapsi, en aio kysyä sukupuolta etukäteen. Jännitystä elämään :xmas:

Me meinattiin eka, ettei kysyttäis, mutta kaupoissa huomasin että suurin osa kaikista vauvan vaatteista ym. jutuista, oli niin tyttö/poika värisiä, että muutettiin mieltä. Rakenneultrassa kysyttiin ja lri sanoi että 99% varmuudella poika.
Sieltä meidät passitettiin yliopistolliseen 4D ultraan, joten siinähän se olis viimeistään selvinny vaikka ei olis halunnu. Tai sit olis pitäny silmät kiinni olla :heart:

esikoisesta ei kysytty eikä sitä oltais kerrottukkaan...

no en ajatellu tästä toisestakaan kysyä mutta kun ultraaja kysyi minulta haluanko tietää ni totta maar...ainut vaan että en kuitenkaan saanu tietää ku mietin oma pikku pihtari piti visusti jalat ristissä...

tän tulevan kummisetä (ukon veli ) keksi heti että sen on pakko olla tyttö kun jo noin pienestä asti pihtailee :LOL: :D

Kysytty x5, vastauksen olen saanut kolmesti :)

-90-luvun alussa oli yleinen "trendi" ettei sukupuolta kerrottu etukäteen, pelättiin että siitä syntyisi ei-toivottujen-sukupuolten-aborttiaalto tjs.

Ja olen ihan uteliaisuuttani kysynyt, minusta on kiva tietää etukäteen tuleeko poika vai tyttö :D

ekasta kysyttiin, mulla niin varma olo että se on poika ja niinhän se oli (kaikki suvussa edelliset olleet tyttöjä 5vuoden aikana) niin saipa sitten ostettua pojallekin omaa sitten, mut tokasta en kysynyt, taas poika olo, mutta tyttö tuli, niinkuin veljensä sanoi :heart:

Mustapantteri harmaana
Me ei kysytty, vaikka ultrassa lääkäri vähän vihjasikin että haluatteko vielä kysyä jotakin, oli siis selvästi nähnyt kumpi sieltä on tulossa :) Haluttiin pitää yllätyksenä ja jännittää kumpi on tuloillaan, minä "tiesin" että on tyttö tulossa mutta mies veikkasi vahvasti poikaa, niinkun ne taitaa melkeimpä aina veikata ;)

Aluksi päätettiin, että ei kysytä mutta sitten ultrassa jännitys kasvoi niin suureksi, että kysyttiin. Ei kuitenkaan näkynyt vaan sellaisessa asennossa oli että ei selvinnyt kumpi siellä mahassa köllöttelee.
Piti sitten jännätä loppuun saakka ja tyttöhän sieltä tuli :)

Yhteistyössä