Ketkä ei tykkää euroviisuvoittajasta?

  • Viestiketjun aloittaja Monique van de Campeotti
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:26 Kiiskis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:24 Vieras kirjoitti:
Mä en niin tarkkaan kattonut, oliko se se les.bon näköinen muija?
Voihan sen niinkin ilmasta.
Mun mielestä se näytti joltain yliopisto-nörtiltä. :whistle: B)
Lepakolta näytti minusta, aika miehekkään oloinen muutenki :D Ja se ihme väkisin väännetty biisi typerillä sanoilla, vaikka sitähän ne kyllä oli kaikki...
 
Kiiskis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:27 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:26 Kiiskis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:24 Vieras kirjoitti:
Mä en niin tarkkaan kattonut, oliko se se les.bon näköinen muija?
Voihan sen niinkin ilmasta.
Mun mielestä se näytti joltain yliopisto-nörtiltä. :whistle: B)
Lepakolta näytti minusta, aika miehekkään oloinen muutenki :D Ja se ihme väkisin väännetty biisi typerillä sanoilla, vaikka sitähän ne kyllä oli kaikki...
Kaitpa se lepakko olikin. Ja viereen koristeeksi oli laitettu kanamaisempia naisia.
 
biisi oli ihan jees, kunhan sitä ei ruveta suomentelemaan tai mitään. en ymmärtänyt niitä akkoja siinä taustalla, ehkä ois ollu parempi että olisi esiintynyt yksin. ja ulkonäöllähän siellä ei voiteta kuten ollaan huomattu. mutta joo, en tykänny. hannan biisissä oli kyllä enemmän sitä jotain ja kuulosti paremmalle, mutta kansa päättää joten mitäpä sitä ennää märehtimään, vaikkakin ärsyttääkin
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:04 Monique van de Campeotti kirjoitti:
:wave: Mää en edes muista sitä kappaletta, ja esittäjä oli täysin hajuton ja mauton olemukseltaan. :\|
Tätä on pakko peesailla. Itsekin mietin siinä pisteidenjako vaiheessa että mikä ihmeen Serbia ja samoin muutkin jotka mun kanssa viisuja katsoi..
 
harmaa vieras
http://www.gay-serbia.com/press/2004/04-09-29-kurir-tata-ja-sam-lezbejka/index.jsp

"Tadaa,olen lesbo"


Mä en kyllä katsonu koko viisuja että paha mennä biisiä kommentoimaan :whistle:
Mistähän ton voittobiisin kuulis...
 
ei se kappale kovinkaan erikoinen mun mielestä ollu..hyvä ääni sillä tosin oli muttei oltu panostettu sen esiintyjän ulkonäköön mun mielestä...oli tehty paljonki tylsemmän ja arkisemman näköseksi kuin ne taustatyttelit...en tiiä sit oliko se jotenki tarkotuskin.
ääntäkin sai aikansa kuunnella että sen tunnisti tosi hyväksi kun kappale oli mitä oli...mun mielestä hanna olis pitäny saada enempi ääniä kuin mitä sai...se ihme "ufomies" joka kans pääsi hyville pisteille...en ny muista maata oli musta kauhee...samoin kyllä ruotti ja sit ...no itse asiassa aika moni kipale oli ihan h.omojen laulamia...siltä ainakin musta alko tuntuun..

venäjän tytöt oli oikeestaan ihan sika hyviä kanssa :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 16:26 harmaa vieras kirjoitti:
http://www.gay-serbia.com/press/2004/04-09-29-kurir-tata-ja-sam-lezbejka/index.jsp

"Tadaa,olen lesbo"

Onks viisuissa alkanu joku "suvaitsevaisuuden ja erilaisuuden hyväksymisen aika" ku viime vuonna oli hirviöt ja tänä vuonna seksuaalivähemmistöön kuuluva?
Mitähän jännää ja erilaista ens vuonna keksitään?

 
vierasrakas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:16 jossu kirjoitti:
En tykännyt, mutta se oli mielestäni positiivista ettei naisvoittajan tarvi olla trendikäs barbie puolipukeissa, vaan että voi voittaa ilmeisesti useimpia koskettavalla musiikilla. :)

No kovastipa se musiikki kosketti kun ei tässäkään ketjussa minenkaan päähän oo jääny... :whistle: :LOL:
 
miamaria
ei lesbon tarvii pukeutua noin...ärsyttävää. näytti tosi vanhalta noissa kuteissa ja toki muutenkin. show nyt ei ollut ollenkaan mun makuuni,todella tylsä esitys. mutta kyllä sillä tytöllä ääntä oli. biisi ei muhun kolahtanut ollenkaan,enkä ymmärrä miksi voitti. hanna oli parempi,ja se viimeinen esiintyjä. hirveesti siellä oli tutun kuuloisia biisejä... tai sitten nykyään kaikki kuulostaa samalta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 17:00 vera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 16:26 harmaa vieras kirjoitti:
http://www.gay-serbia.com/press/2004/04-09-29-kurir-tata-ja-sam-lezbejka/index.jsp

"Tadaa,olen lesbo"

Onks viisuissa alkanu joku "suvaitsevaisuuden ja erilaisuuden hyväksymisen aika" ku viime vuonna oli hirviöt ja tänä vuonna seksuaalivähemmistöön kuuluva?
Mitähän jännää ja erilaista ens vuonna keksitään?

Jep,näin taitaa olla kun euroviisutkin leviää,kohta on jo Kiina ja Japani mukana :headwall: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä