Ketkä ei olleet teinejä 90-luvulla? pinoon..

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Mutta kyllä enimmäkseen olin teini 80-luvulla. :xmas:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No olin mä "paperilla" sen alun, ääh, tunnen olleeni teini siinä 80- ja 90-lukujen vaihteessa.

Mitä mä oikeastaan tähän edes vastasin, tolkuton sepustus. :xmas:
Missä paperilla? Yli hillseen pörräsit taas kerran..

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!
Niin ne kaikki muutkin vissiin. :eek:
Niin mutku mä muistelen että sä olet itsekkin kirjoittanut joskus täällä olevasi joku 19-20.!!!!!!!!! *pyörtyy*

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No olin mä "paperilla" sen alun, ääh, tunnen olleeni teini siinä 80- ja 90-lukujen vaihteessa.

Mitä mä oikeastaan tähän edes vastasin, tolkuton sepustus. :xmas:
Missä paperilla? Yli hillseen pörräsit taas kerran..

Niin, siis, mä täytin 19 vasta vuonna 94, olisin siis "teini" vuosikymmenen alun, vaikken enää yhdeksäntoistavuotiaana itseäni "teiniksi" mieltänytkään.

Tolkuton, kuten sanoin. :LOL:

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:
No just katoin, että peruskoulun päästötodistus on vuodelta 1987. Eli en tainnut olla enää teini vuodesta 1990 eteenpäin.

Olit vissiin vielä 1990 19v, joka lasketaan teiniksi.... mie sain peruskoulun p.tod. 1988.
Että etpä tavallaan... enkä kyllä minäkään... *sekoileeee*

Olin minäkin 19v vuonna -90, mutta en luokittele sitä enää teini iäksi

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Olin minäkin 19v vuonna -90, mutta en luokittele sitä enää teini iäksi
No hyvä, niin se on. Eli en minäkään teini ollu enää ysärillää.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:
No just katoin, että peruskoulun päästötodistus on vuodelta 1987. Eli en tainnut olla enää teini vuodesta 1990 eteenpäin.

Olit vissiin vielä 1990 19v, joka lasketaan teiniksi.... mie sain peruskoulun p.tod. 1988.
Että etpä tavallaan... enkä kyllä minäkään... *sekoileeee*
Voi kauheeta, siis mä olin teini... Ja mä olin töissä ja kaikkee... Höh, mä oon aina luullu, että teini on alle 18-v.

Yhteistyössä