Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Niin ne kaikki muutkin vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Missä paperilla? Yli hillseen pörräsit taas kerran..Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No olin mä "paperilla" sen alun, ääh, tunnen olleeni teini siinä 80- ja 90-lukujen vaihteessa.
Mitä mä oikeastaan tähän edes vastasin, tolkuton sepustus. :xmas:
Mä ja, korkeintaan kaksvitoseks.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Niin mutku mä muistelen että sä olet itsekkin kirjoittanut joskus täällä olevasi joku 19-20.!!!!!!!!! *pyörtyy*Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin ne kaikki muutkin vissiin.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
En oo siis ainioaAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Täh? Moon aina kuvitellut sut nippanappa parikymppiseks!!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Missä paperilla? Yli hillseen pörräsit taas kerran..Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No olin mä "paperilla" sen alun, ääh, tunnen olleeni teini siinä 80- ja 90-lukujen vaihteessa.
Mitä mä oikeastaan tähän edes vastasin, tolkuton sepustus. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:No just katoin, että peruskoulun päästötodistus on vuodelta 1987. Eli en tainnut olla enää teini vuodesta 1990 eteenpäin.
Olin minäkin 19v vuonna -90, mutta en luokittele sitä enää teini iäksiAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Mutta kyllä enimmäkseen olin teini 80-luvulla. :xmas:
No hyvä, niin se on. Eli en minäkään teini ollu enää ysärillää....Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Olin minäkin 19v vuonna -90, mutta en luokittele sitä enää teini iäksiAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei kun hetkinen,,, nyt tulikin moka.. olin 18 vuonna 1990, ja 19 -91... helv.. olin sittenkin teini myös ysärin puolella. plääh ..:headwall:
Mutta kyllä enimmäkseen olin teini 80-luvulla. :xmas:
Voi kauheeta, siis mä olin teini... Ja mä olin töissä ja kaikkee... Höh, mä oon aina luullu, että teini on alle 18-v.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Pallokorva:No just katoin, että peruskoulun päästötodistus on vuodelta 1987. Eli en tainnut olla enää teini vuodesta 1990 eteenpäin.
Olit vissiin vielä 1990 19v, joka lasketaan teiniksi.... mie sain peruskoulun p.tod. 1988.
Että etpä tavallaan... enkä kyllä minäkään... *sekoileeee*