Ketkä on joulun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moona

Vieras
ihan oman perheen kesken kotona?

Meillä olisi eka joulu kotona, lapset molemmat alle 3vee.. Tuntuu oudolta ja vähän surulliseltakin, kun ollaan totuttu että ollan aina vanhempieni luona ja nyt he lähtevätkin pohjoiseen nuorempien sisarusten kanssa.

Mutta ehkäpä tästä tulee ihan kiva perinne sitten :)

Harmittaa sekin, että en pääse hautuumalle aattona, ei viitsi ajaa 150km kuitenkaan sen takia...

yleensä oltu oman perheen kesken, nyt pyydettiin anoppi aatoksi, luultavasti menee kotiinsa yksi kuitenkin.
Olllaan käyty lähempänä hautausmaalla viemässä kynttilä muualle haudattujen muistelupaikkaan, siinä on todella paljon kynttilöitä.

me olaan normaalisti menty mun äidin luo jonne on tullut veljet päivällä ja illalla miehen vanhempien luo.
nyt mennään ensin joulukirkkoon,sitten miehen vanhemmille.syödään siellä. sitten mennäään kotiin ja sinne tulee sitten veljet naisineen ja luultavasti äitini..
mä halusin näin että saa olla juoluna myös kotona muttei tartte tehdä jouluruokia ja kiva nähdä sukulaisia jouluna

Mä en meinannut jouluna lähteä mihinkään, eikä kukaan ole vielä ilmoittanut tulevansa meille. Luulen, et mun vanhemmat saattavat pistäytyä joku päivä ja tiedä vaikka appi (ja ehkä anoppikin) ilmaantuisi, mutta kun eihän siitä tiedä kun vasta kun on ovella (tulee 1000km päästä).

Me ollaan nyt neljättä joulua keskenämme ja muuta en enää haluakaan. On saanu luoda omat tavat, lemppari tarjottavat, omat aikataulut ja aikatauluttomuudet. Ei kiitos enää sitä tukka putkella juoksemista. Tapanina sitten ajellaan mummolaan.

Yhteistyössä