Ketkä muu suosii käytettyjä lasten vaatteita ja paljonko olet niistä maksannut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kikka"

Vieras
mä ostin
8v pojalle :
Tähti Jonathan vk-housut 20e posteineen (uudenveroiset)
ticketin toppahousut ,alle 10 kertaa pidetyt 40e posteineen(henkseli malli)

Tytölle 6v
Reima pinkki toppatakki 5e
H&M syyshattu 0,20e
Reimatec condura toppahousut 20e posteineen ,kuin uudet
vk-takki 4e
Ticketin toppatakki (kaksi reikää nuppineulaan pää kok,taskun vieressä)15,20e posteineen,muuten hyvä kunto

Tytölle 4v
ticketin toppatakki (uusi)55e
lassie supratec toppahousut 10e uudenv.
viking goret talveksi ,uudenv.12e
eccot vk 8e

Eli halvalla saatu
Lisäksi nuorimmalle saatu ilmaiseksi toppaa ja sisävaatetta serkuilta..
Yleensä ensin käy kirpparilla ja sitt käton netin kirppikset ja jos ei löydy ja on pakko saaha lähen kauppaan=)

Kierrätys kunniaan!!

Mä! 4:n lapsen äitinä sitä mieluummin ostaa kirppikseltä kuin uutena kaikki. Ja kirppiksiltä tekee huikeita löytöjä. Mä oon valmis kirppiksellä maksaan vaatteista suurinpiirtein näin:

puserot max 3e
housut (college/verkkarit/farkut) max 3e

syys- ja talvivaatteet sit suurinpiirtein niin et haalarit ja kaksosaset puvut max 15e ja takit max 8e ja housut max 5e.

Noilla hinnoilla ostan ja myyn, ja kivoja juttuja on löytyny, monesti tosiaan paljon halvemmallakin. Kenkiä en kirppiksiltä osta, mutta suosin niissä sitten taas ale-myyntejä. :D

tosi harvoin tulee uusia ostettua tai uudet mitä saavat ovat lähinnä lahjoja. muuten kierrätetään ystävä perheen kanssa ku lapset sopivasti limittäin syntyneet

Sisävaatteet ostan aina kirppikseltä tai saadaan sukulaisilta vanhoja. Niitä saa ihan eurolla ja parilla kivan näkösiä ja ehjiä/ei kuluneita. Mutta ulkovaatteet ja kengät ostan aina uutena, kun en tykkää jos ne on polvista valmiiksi kuluneet. Lisäksi jos ne on väärin pesty, väärillä aineilla, se "veden pitävä" voi olla mitä vaan..

Paljon tulee ostettua käyätettynä.
Mut en maksais tähti jonathanin housuista kahtakymppiä, kun uudet saa halvemmalla alennusmyynneistä. Ostin pojalle jonathanin vk-asun hintaan 24e uutena alesta, jesper ja juniorista, kahdelle tytölle ticketin plainrainit 40e/kpl (nettikaupasta). Parhaillaan katsastan huutiksen tarjontaa talvikamoista. Hintoja vertailen jonkun verran, monessa nettikaupassa on aleja ympäri vuoden, joten niitä tulee syynättyä, jos jotain tiettyä tuotetta etsin.
Edullisin ostos oli cupcaken talvihaalari vauvalle hintaan 25e, edellisen talven mallia ja yhdellä vauvalla käytetty =)

Alkuperäinen kirjoittaja kirppistelijä;24667850:
puserot max 3e
housut (college/verkkarit/farkut) max 3e

syys- ja talvivaatteet sit suurinpiirtein niin et haalarit ja kaksosaset puvut max 15e ja takit max 8e ja housut max 5e.

Nämä on ne hinnat minullakin mitä pidän kirppareilla ylärajana. Paljon onkin sitten ihan kivoja vaatteita kirppareilla, jotka ainakin minulta jää ostamatta kun hinnat on liian korkealla.

Meillä on varmaan puolet ostettu uutena ja puolet käytettynä. Nyt töissä ollessa ei ehkä ole enää aikaakaan niin koluta kirppareita ja huutista, joten voi olla että ostetaan enemmänkin uutena. Mutta kiva niitä käytettyjäkin on löytää, tulee hyvä mieli kun halvalla saa :D

ostan melkein kaiken kirppikseltä

mun rajat

haalarit (talvi & välikausi) ihan max 20 e jos uusi, yleensä löydän max 10 eurolla
puserot 1-2 eur
housut sama 1-2 eur
hatut/pipot 1 eur
sukat 20 senttiä

Ja näillä on hyvin saanut hyväkuntoista vaatetta. Olen tosi kriittinen hinnan suhteen :) mulla toi kirppistely on harrastus samalla että siihen kuuluu myös se että teen hyviä löytöjä halvalla. En tee vain rahan vuoksi, olisi varaa ostaa myös kaupasta, siksi olen tosi kriittinen hinnasta. Ja jätän kyllä ottamatta jos hintarajat ylittyy vaikka olisi kuinka kiva. Nyt löysin pojalle kaksi talvihaalaria (kahta eri kokoa) molemmat 6 euroa (hyväkuntoiset, mutta ei uudet).

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä