Ketju parisuhteessa oleville joilla on hassuja/outoja (sisäpiiri)tapoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:D

Meillä esim mä oon kysynny varmaankin 3650 kertaa, että "Kerro jotain?" ja mies vastaa; "En tiiä", "Ei oo mitään". :D :headwall: :xmas:

Toinen hassuhko on se kun hää käy paasaamaan jostain uskollinen äänentoisto-jutusta, et "Kun Phil Collins tappo Genesiksen", niin mä voin painuu pakoon pidellen korvia ja se selittää perässä ja ajaa mut nurkaan. :headwall: :D :whistle: :xmas:

Hm. Mie heristelen miehelle etusormea ankarannäkösenä ja sanon "älä kuule mulle ala. sinuna en mulle alkaisi" jos se naureskelee miun sähellykselle/mokailulle tai ehdottelee jotain järkevää toimintatapaa miun lennokkaiden ideoiden sijaan... olen lapsenkin opettanut heristämään :D kaksi yhtä vastaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmä:
Hm. Mie heristelen miehelle etusormea ankarannäkösenä ja sanon "älä kuule mulle ala. sinuna en mulle alkaisi" jos se naureskelee miun sähellykselle/mokailulle tai ehdottelee jotain järkevää toimintatapaa miun lennokkaiden ideoiden sijaan... olen lapsenkin opettanut heristämään :D kaksi yhtä vastaan :whistle:

no hah olipas hauska. Ei tossa mitään "sisäpiiriä"

Lieneekö niin outoa,tai hassua,mutta meillä on koko yhteiselomme ajan ollut potta käytössä jatkuvasti,niin isoon,kuin pienempäänki hätään.Sisävessaa ei ole,joten potta on meille oikeastaan ainoa mukavuua.

Yhteistyössä