Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Hei oikeesti, te kirjoittelette palstalle jolla sattuu olemaan valvojia. Joskus ketjuja/kirjoituksia vaan yksinkertaisesti poistuu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Heta:ihan tosi heinimenomaan keskustelupalsta...öhköh
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Sellast se on. Ja mä just olin kirjottamassa sinne viestiä, jolla olisin saanut varman bannin. Nyt se hävis bittiavaruuteen... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Sellast se on. Ja mä just olin kirjottamassa sinne viestiä, jolla olisin saanut varman bannin. Nyt se hävis bittiavaruuteen... :'(
:hug: me voidaan kyllä varmaan tehdä adressi että saisit bannin kun sinua näin törkeästi mentiin sorsimaan
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Sellast se on. Ja mä just olin kirjottamassa sinne viestiä, jolla olisin saanut varman bannin. Nyt se hävis bittiavaruuteen... :'(
:hug: me voidaan kyllä varmaan tehdä adressi että saisit bannin kun sinua näin törkeästi mentiin sorsimaan
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Voiko modet tarkistaa jostain onko joku ihminen oikeesti kirjotellu jotain vai ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Niin no joo tosiaan :kieh:
Mun mielestä näitten ihmisten kannattais ottaa yheyttä ylläpitoon jotka on bannattu ja käskee tarkistaa sieltä onko jotain kirjotuksia vai ei. Jos siis oikeesti ovat syyttömiä ja haluavat sen todistaa.
Että selviäis asian oikee laita
Eikös se oo niin että "Syytön kunnes toisin todistetaan..."
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Niin no joo tosiaan :kieh:
Mun mielestä näitten ihmisten kannattais ottaa yheyttä ylläpitoon jotka on bannattu ja käskee tarkistaa sieltä onko jotain kirjotuksia vai ei. Jos siis oikeesti ovat syyttömiä ja haluavat sen todistaa.
Että selviäis asian oikee laita
Eikös se oo niin että "Syytön kunnes toisin todistetaan..."
En ole asettanut syyttä suotta huvikseni koskaan bannia, enkä aseta. Ne jotka sen ovat saaneet, voivat itse hiukan mietiskellä, että mitenkäs ne käytöstavat nyt menikään. =)
Hassu juttu tuli tänään muuten mieleeni. Jos minulle tulisi jollakin palstalla banni omien kirjoituksieni vuoksi, olisin todellakin häpeissäni. En etsisi toista paikkaa jossa sitten avautuisin saamastani bannista. Miettisin tarkkaan, minkä vuoksi valvoja sen bannin on asettanut, kelaisin kirjoituksiani päässäni, mutta en alkaisi protestoimaan moisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eipä teilläkään tajunta laaja ole, mikäli ette osaa kuvitella, miksi toinen riehuu ja purkaa. :/
Enkä nyt tarkoita, etteikö olisi bannia ansainnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eipä teilläkään tajunta laaja ole, mikäli ette osaa kuvitella, miksi toinen riehuu ja purkaa. :/
Kyllä minä osaan kuvitella ja tajuankin joskus jopa jotakin, mutta minusta siitä on aivan turha täällä ja vauva-lehden palstalla jauhaa. Eihän Vauva-lehti ja Kaksplussan palsta ole lainkaan sama asia. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eipä teilläkään tajunta laaja ole, mikäli ette osaa kuvitella, miksi toinen riehuu ja purkaa. :/
Kyllä minä osaan kuvitella ja tajuankin joskus jopa jotakin, mutta minusta siitä on aivan turha täällä ja vauva-lehden palstalla jauhaa. Eihän Vauva-lehti ja Kaksplussan palsta ole lainkaan sama asia. =)
Voi räkä, nyt me tehdään sitä samaa mistä syystä edellinen ketju poistettiin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eipä teilläkään tajunta laaja ole, mikäli ette osaa kuvitella, miksi toinen riehuu ja purkaa. :/
Voi räkä, nyt me tehdään sitä samaa mistä syystä edellinen ketju poistettiin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Heta:Alkuperäinen kirjoittaja Taare:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Sellast se on. Ja mä just olin kirjottamassa sinne viestiä, jolla olisin saanut varman bannin. Nyt se hävis bittiavaruuteen... :'(
:hug:peesi