S
sleepless77
Vieras
Olen kärsinyt unettomuudesta jo päälle kymmenen vuotta - kokeillut kaikkea mahdollista luomusta lääkkeisiin, rentoutusharjoituksia sekä liikuntaa. Parhaiten toimi nukahtamislääke Stilnoct jota käytin vuosia, annokset kasvoi ja kasvoi koska vaikutus heikkeni. Lopetin kokonaan viime kesänä kun huomasin että aivan koukussa näihin, ei uskaltanut edes lähteä reissuun ilman lääkettä. Fyysinen olo kävi muistuttamaan pysyvää krapulaa jolloin hakeuduin hoitoon. Lopettaminen ei onnistukaan kerta heitolla kuten luulin - vieroitusoireet aivan kauheat, lääkettä vähennettiin nollaan kuukauden aikana ja tilalle ketipinor. Ketipinorista alussa ihan psykoosi olo, kroppa ei liiku mutta aivot toimii eikä väsytä - suurin ongelma aivan kauheat painajaiset jotka potenssin kymmeneen verrattuna johonkin reality kauhutarinaan. Se mistä nämä painajaiset tulevat en tiedä, tai miksi.
Onko kokemuksia nukahtamislääkkeen lopetuksesta sekä painajaisista? Onko Ketipinorin käyttäjillä painajaisia? Pikuhiljaa saanut tarpeeksi näistä painajaisista, hyvä että uskaltaa mennä nukkumaan (yrittämään - nukahdan vasta kun kroppa ihan rikki ja sittenkin huonosti, minua ei koskaan edes haukota) Alkoholin olen jättänyt lähes kokonaan pois, lasi punaviiniä viikonloppuna, aikaisemmin meni pari olutta silloin tällöin ennen nukkumaan menoa ja tämä oli virhe - pahentaa ongelmaa. Ketipinorista ei enää zombi oloa mutta ei mitään muutakaan vaikutusta. Ajattelin lopettaa ja kärsiä unettomuudesta kai loppu iän - ammattikin pitää valita tämän uniongelman mukaan.
Onko kokemuksia nukahtamislääkkeen lopetuksesta sekä painajaisista? Onko Ketipinorin käyttäjillä painajaisia? Pikuhiljaa saanut tarpeeksi näistä painajaisista, hyvä että uskaltaa mennä nukkumaan (yrittämään - nukahdan vasta kun kroppa ihan rikki ja sittenkin huonosti, minua ei koskaan edes haukota) Alkoholin olen jättänyt lähes kokonaan pois, lasi punaviiniä viikonloppuna, aikaisemmin meni pari olutta silloin tällöin ennen nukkumaan menoa ja tämä oli virhe - pahentaa ongelmaa. Ketipinorista ei enää zombi oloa mutta ei mitään muutakaan vaikutusta. Ajattelin lopettaa ja kärsiä unettomuudesta kai loppu iän - ammattikin pitää valita tämän uniongelman mukaan.