Ketipinor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ambb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mulla nukuttaa ½-2 tunnin sisällä, ensimmäisillä kerroilla oli seuraavana päivänä tosi zombiefiilis, mutta se menee ajan myötä ohi.

juu, alkuun se aiheutti minullekin kamalan olon seuraavaksi aamuksi. se oli ihan hirveetä. kuin olisi kuolemaa tehnyt. nukuin ja makasin vaan, olin kuin zombie. mut se meni ohi.

Millä annoksilla meet? Mä oon ollut hyvin tyytyväinen siihen. Alussa oli pahoinvointia ja aamuisin hirmuinen väsymys, mut sit ku ne helpotti niin on ollu kyl hyvä lääke. Mä nukahdan 30min-1h päästä ja aamulla kun herää niin ei ole mitään sivuvaikutuksia niin kuin useimmissa nukahtamislääkkeissä. Mult myös loppus yöheräilyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla kanssa 25mg-50mg. Lääkäri sano et pienil annoksil kannattaa mennä ku ne auttaa parhaiten siihen nukahtamisongelmaan. Sitä lääkettähän käytetään muuhunkin. Ja noin pieni annos ei aiheuta sitä painonnousua =)

Paino sillä tosiaan nousee. En tiiä kuinka pienillä tai suurilla annoksilla, ku en huomannu seurata niin tarkkaan silloin ku annostusta nostettiin. Toisaalta mulla nostaa painoa vähemmän ja nukuttaa paremmin ku esim. Remeron (mirtatsapiini, hyi yäk!).
Ja voi tosiaan olla, että vähän ajan päästä se 25 ei toimi, eikä enää 50, sitte ollaanki jo reilusti yli 100mg toisella puolella.

Yhteistyössä