Ketipinor ja JÄRJETÖN lihominen

  • Viestiketjun aloittaja läskipää
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
[QUOTE 26238842"]
Kyllähän tuohon lääkkeeseen liittyy usein painonnousu. Se vaikuttaa mm. veren sokeriarvoihin. Tuppaa myös kolesteroliarvoihin vaikuttamaan.
[/QUOTE]
Miten verensokeriin?
 
vierailija
Olen syönyt Ketipinoria nyt 2 kuukautta 300mg päivässä. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kuurin aloittamisen jälkeen vaa`alla, ja olen lihonut 7 kiloa!!! Ruokahalu on kasvanut hieman, mutta korkeintaankin pluskaloreita on tullut viikossa muutamia kymmeniä ((( Olo on ihan hirveä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta? Auttoiko lääkkeen vaihtaminen painonpudotukseen?
 
vierailija
itse lihoin 47 kiloa. olen 172cm pitkä ja painoin ennen 68 kiloa ja nyt jo 6-7 vuotta oon painanut 115 kiloa.. syön öisin kuin riivattu enkä pysty lopettamaan yösyömistä ollenkaan.. oon syönyt tota lääkettä jo ainakin 8vuotta ja oon yrittänyt lopettaa lääkkeen syömistä monta kertaa onnistumatta siinä. kauhee unettomuus tulee heti ku vähänkin vähentää lääkettä. laihduttaminenkaan ei ole ikinä onnistunut. mahdotonta. en suosittele kellekään tota lääkettä.
 
vierailija
itse lihoin 47 kiloa. olen 172cm pitkä ja painoin ennen 68 kiloa ja nyt jo 6-7 vuotta oon painanut 115 kiloa.. syön öisin kuin riivattu enkä pysty lopettamaan yösyömistä ollenkaan.. oon syönyt tota lääkettä jo ainakin 8vuotta ja oon yrittänyt lopettaa lääkkeen syömistä monta kertaa onnistumatta siinä. kauhee unettomuus tulee heti ku vähänkin vähentää lääkettä. laihduttaminenkaan ei ole ikinä onnistunut. mahdotonta. en suosittele kellekään tota lääkettä.
olen siis syönyt annoksella 75 mg-100mg
 
vierailija
Elämäni vuonna 2022:

Fyysinen kuntoni romahti maaliskuussa? En jaksanut enää mitään.

Korona + Sota = Liikaa mulle.

Plus valtava katuremontti (Hermannin rantatiellä uuden ratikkalinjan nro 13 rakentaminen, joka kestää syksyyn 2024 asti) on kotini lähellä ja vaikeuttaa liikkumistani paljon.

En halua enää mennä ulos. Käyn ulkona vain viemässä roskapussit.

Joutunut ottamaan taksin esim. passin hakemiseen, koronarokotukseen, jne.

Heinäkuusta 2022 olen syönyt Ketipinoria 50 mg/yö nukahtaakseni ja pysyäkseni unessa.

En tee mitään, jos ei ole aivan pakko. Olen voimaton.

Nostin annoksen 7.11. alkaen 100 mg/yö, kun en saanut unta ja uni oli liian kevyttä. Heräilin yön aikana usein.

100 mg Ketipinor toimii uneen. Ihana nukkua.

Mutta:

Lihon silmissä. Valtava vatsa. Kaksoisleuka. Olen pelkkää läskiä. Apua! En syö enemmän kuin ennen.

Välillä huippaa, kun nousen ylös, esim. sohvalta.

Sydämestä ottanut myös pari kertaa.

Olen 60 vee nainen.

Tilattava aika lääkäriin.
 
vierailija
Tuo lääke kyllä vaikuttaa hidastavasti aineenvaihduntaa. Se yhdessä lisääntyneen ruokahalun kanssa kyllä nostaa pinoa.
Tämä. Sen tarkoitus on lamaannuttaa ylikierroksilla käyvää hermostoa, samalla se hidastaa myös aineenvaihduntaa.

Ihmiset luulee syövänsä vähemmän kaloreita ja kuluttavansa enemmän mitä todellisuus on. Tää on tutkittu juttu. Eli kannattaa pitää ruoka- ja liikuntapäiväkirjaa ja keskustella niistä ammattilaisten kanssa.
 
vierailija
Olen syönyt Ketipinoria nyt 2 kuukautta 300mg päivässä. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kuurin aloittamisen jälkeen vaa`alla, ja olen lihonut 7 kiloa!!! Ruokahalu on kasvanut hieman, mutta korkeintaankin pluskaloreita on tullut viikossa muutamia kymmeniä :(((( Olo on ihan hirveä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta? Auttoiko lääkkeen vaihtaminen painonpudotukseen?
7 kiloa on ämpärillinen vettä
 
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
saatana mikä lääke olen lihonut 20kg 5kk nyt loppu tämä lääkä turvottaa ja särkee nilkkoja
"CMC:tä valmistetaan Äänekoskella muun muassa koivusta tehdyistä selluarkeista. Jauhettuihin arkkeihin lisätään kemikaaleja ja lämmitetään seosta.

Tuloksena syntyy valkeaa jauhetta, jonka raekoko määräytyy käyttötarkoituksen ja puhtauden mukaan. Ulkonäöltään käyttövalmis CMC voi muistuttaa perunajauhoa tai vaikkapa mannaryynejä. Puhtainta CMC:tä, jonka suolapitoisuus on matala, käytetään elintarviketeollisuudessa.

CMC:n valmistuksen aloittamisesta tulee ensi vuonna kuluneeksi 70 vuotta. Kaikki alkoi tapettiliisteristä, sen jälkeen repertuaari on kasvanut huimasti."-yle-
 
vierailija
Olen syönyt Ketipinoria nyt 2 kuukautta 300mg päivässä. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kuurin aloittamisen jälkeen vaa`alla, ja olen lihonut 7 kiloa!!! Ruokahalu on kasvanut hieman, mutta korkeintaankin pluskaloreita on tullut viikossa muutamia kymmeniä :(((( Olo on ihan hirveä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta? Auttoiko lääkkeen vaihtaminen painonpudotukseen?
Missä sitä on määrätty ja millä perusteella?
 

Yhteistyössä