Ketäs täällä on paikalla?

:wave:

Täälläkin jo kahveet juotu ja päivä kovassa vauhissa..Esikoinen tosin nous vasta puol tuntia sit, joten pitäs sille aamupalaa värkätä..Mie ja kuopus ollaan oltu ennen seitsemää jo ylhäällä.

Ihan hyvää kiitos, pikkusen on ollut ressiä näistä meillä alkavista remonttijutuista, mut nyt alkaa asiat selviää.. :)

Miltä mondeo on tuntunut?

Tee-se-itse-remonttia on tullut kokeiltua (en kyllä tiedä onko tässä siitä kyse), mutta se oli kivaa niin kauan, kunnes tuli ongelmia.
Ihan hyvältähän tuo auto on tuntunut, toi automaattivaihteisto on mahtava, mutta kyllä mä mielummin Mersun ostaisin, mutta vähän turhan tyyris...

Joku herätti minut ennen seiskaa:kieh: ollaan puuhailtu tytön kanssa kotihommeleita, ruoka on uunissa ja pyykit pyörii. Olisi toiveissa päästä iltasella saunaan, katotaan päästäänkö. :)

Tee-se-itse-remonttia on tullut kokeiltua (en kyllä tiedä onko tässä siitä kyse), mutta se oli kivaa niin kauan, kunnes tuli ongelmia.
Ihan hyvältähän tuo auto on tuntunut, toi automaattivaihteisto on mahtava, mutta kyllä mä mielummin Mersun ostaisin, mutta vähän turhan tyyris...

Meidä ei tartte ite tuohon sotkeutua, kyse vesivahingosta, lähinnä asumisjärjestelyt on ressannu kun on pitäny ettiä pitemmäks aikaa sijaismajoitus, mut ne alkaa olee hanskassa..

Niin se oli automaatti, mikäs kone siinä oli?Heppoja tais olla pitkälti toista sataa joten vaihtaessa riittää potkuakin liikuttaa koria?

Meidä ei tartte ite tuohon sotkeutua, kyse vesivahingosta, lähinnä asumisjärjestelyt on ressannu kun on pitäny ettiä pitemmäks aikaa sijaismajoitus, mut ne alkaa olee hanskassa..

Niin se oli automaatti, mikäs kone siinä oli?Heppoja tais olla pitkälti toista sataa joten vaihtaessa riittää potkuakin liikuttaa koria?

No toi vesivahinko onkin ikävämpi juttu - tsemppiä!
Automaattihan tuo on, 2.0 TDCi PowerShift 163 hv:n koneella. Kyllähän se ihan mukavasti liikkuu ja ihan hyvä on perheautoksi hinta-laatu-tila-suhteeltaan. Mä oon vaan aina halunnut 300-sarjan diesel-Mersun, mutta emännän mielestä se on liian kallis, mitä se tietysti onkin :headwall:
Mutta ei tuossakaan nyt mitään vikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25842622:
Huomenta!

Mie täällä pyöriskelen, vielä hetken. Koneen sais laittaa kohta kiinni ja kattoa lapsille kamppeita mukaan, kun lähtevät mummolaan. Itellekin tarttis kait jotaki tehdä, mut ko nii paljo laiskottaa :D

Munkin piti lähteä teinejen kanssa mummulassa käymään, mutta taidetaan jättää huomiseen, kun vaimokaan ei ole silloin töissä.
Mun pitäis kanssa suolata piha (tuli vaimolta liukkaudesta "pieni" huomautus aamulla), tehdä ruokaa ja koiraakin viedä ulos. Ja ei huvittaisi yhtään...

Munkin piti lähteä teinejen kanssa mummulassa käymään, mutta taidetaan jättää huomiseen, kun vaimokaan ei ole silloin töissä.
Mun pitäis kanssa suolata piha (tuli vaimolta liukkaudesta "pieni" huomautus aamulla), tehdä ruokaa ja koiraakin viedä ulos. Ja ei huvittaisi yhtään...

Sun täytyy yrittää käyttää teinityövoimaa hyväksi pihan suolauksessa ja sit viet ne syömään :D Tai teette yhessä, tortilloita, pitsaa tmv.
Eikä sul onneks oo viel kiire, päivä on vielä nuori, nii etköhän sä ehdi vielä kaikki tekemään :)

Yhteistyössä