Jes Annabell! Keksi meille joku jutunaihe!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:B) :wave:
Niin mäkin edelleen, mutta hiljaista tuntuu olevan...Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Täällä edelleen.
moikka! :wave: mut mua ei kun heräsin tänään klo 14,kun mun äiti oli vähän autamassa tänäänAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:Mua nukuttas mut pakko sinnitellä :|
ja lehdenjakajakin on myöhässä ..
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tulin juuri töistä ja tännehän minä tulin kun unta en vielä saa. =)
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::wave:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tulin juuri töistä ja tännehän minä tulin kun unta en vielä saa. =)
Missä töissä olet? =)Alkuperäinen kirjoittaja vatruska::wave:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell::wave:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Tulin juuri töistä ja tännehän minä tulin kun unta en vielä saa. =)
Hä ? siis oot saanu lauantain vapaaks .. wau!Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Ravintolassa minä pakerran töitä joka viikonloppu,mutta nyt ois 3 vapaapäivää. Yleensä ne vapaat on alkuviikosta. Mikä lie vipa työvuoro listassa.
Just sen uuden tessin takia mä sen lauantain taisin saada ja sunnuntain myös ja vakkarina minä oon ollut jo 15vuotta ja alaalla 20v B)Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Hä ? siis oot saanu lauantain vapaaks .. wau!Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Ravintolassa minä pakerran töitä joka viikonloppu,mutta nyt ois 3 vapaapäivää. Yleensä ne vapaat on alkuviikosta. Mikä lie vipa työvuoro listassa.
ootkos sä ihan vakkari ? vai ekstrana ? kun nythän uuden tessin myötä tuli se et joka 5 vloppu pitää olla vapaa...
Sullakin on sitten hyvä ihmistuntemus ja sietokyky vai miten sitä sanotaan,kun on karaistunut työhönsä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Essi-::flower:
mukavaa vapaata viikonloppua..
mulla vasta 11 vuotta alalla täyteen..