Toimiiko teillä Winha? Mulla herjaa jostain varmenteesta... ?
koo 19.01.2009 #4 Joo, kyllä mä pääsin sinne. Siellä on uutisissa Winhassa, että se on vanhentunut, mutta että sitä on ihan turvallista käyttää.
Joo, kyllä mä pääsin sinne. Siellä on uutisissa Winhassa, että se on vanhentunut, mutta että sitä on ihan turvallista käyttää.
Turkilmas 19.01.2009 #6 Ei näemmä pääse. Tämmöinen tuli: Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui Sivuston wille.turkuamk.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen. Varmenne on vanhentunut 17.1.2009 15:13. (Virhekoodi: sec_error_expired_certificate) * Ongelma voi johtua palvelimen asetuksista tai jonkin toisen palvelimen vilpillisestä yrityksestä tekeytyä palvelimeksi. * Jos yhteyden muodostuminen palvelimeen on aiemmin onnistunut, vika voi olla väliaikainen. Yritä tällöin myöhemmin uudestaan.
Ei näemmä pääse. Tämmöinen tuli: Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui Sivuston wille.turkuamk.fi tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen. Varmenne on vanhentunut 17.1.2009 15:13. (Virhekoodi: sec_error_expired_certificate) * Ongelma voi johtua palvelimen asetuksista tai jonkin toisen palvelimen vilpillisestä yrityksestä tekeytyä palvelimeksi. * Jos yhteyden muodostuminen palvelimeen on aiemmin onnistunut, vika voi olla väliaikainen. Yritä tällöin myöhemmin uudestaan.