Soittelee..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näin netti aikana, soitteleeko niihin vielä muka joku. Olin joskus 90-luvulla, tylsää puuhaa.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä olin vuoden. Paska palkka. Tienasin 100-300?/kk vaikka tein 7h päiviä.
Tein aamuvuoroa,7-14 ilman taukoja. Melkein kokoajan soi. Kyllä siitä pitää vähän tykätä ellei ole todella hyvä valehtelija. Lähes kaikki puhelut päättyivät juttelun jälkeen "siihen".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä olin vuoden. Paska palkka. Tienasin 100-300?/kk vaikka tein 7h päiviä.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Tein aamuvuoroa,7-14 ilman taukoja. Melkein kokoajan soi. Kyllä siitä pitää vähän tykätä ellei ole todella hyvä valehtelija. Lähes kaikki puhelut päättyivät juttelun jälkeen "siihen".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä olin vuoden. Paska palkka. Tienasin 100-300?/kk vaikka tein 7h päiviä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja M:Tein aamuvuoroa,7-14 ilman taukoja. Melkein kokoajan soi. Kyllä siitä pitää vähän tykätä ellei ole todella hyvä valehtelija. Lähes kaikki puhelut päättyivät juttelun jälkeen "siihen".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä olin vuoden. Paska palkka. Tienasin 100-300?/kk vaikka tein 7h päiviä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja M:Tein aamuvuoroa,7-14 ilman taukoja. Melkein kokoajan soi. Kyllä siitä pitää vähän tykätä ellei ole todella hyvä valehtelija. Lähes kaikki puhelut päättyivät juttelun jälkeen "siihen".Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja M:Minä olin vuoden. Paska palkka. Tienasin 100-300?/kk vaikka tein 7h päiviä.
Juuri noinAlkuperäinen kirjoittaja Poolo:Ai et "Seksipuhelin, Marjatta. Ottaa paidan pois... ottaa sukat pois..." Heh. (Jossain Pulttibois tmv. aikoinaan joku sketsi...)