H
huolestunut äiti
Vieras
Meillä on vajaan kk ikäinen koliikkivauva. Itkua, kourustelua ja piereskelyä on nyt jatkunut parin viikon ajan aina 3-6 h iltaisin. Cuplaton, disflatyl ja rela oli käytössä, ei auttanut. Yksityiselläkin lääkärillä käytettiin ja lääkäri totesi olevan tyypillinen koliikki. Nyt tänään käytiin ekaa kertaa vyöhyketerapiassa. Terapeutti sanoi, että vauva on kovin pieni ja 10 min hoito on maksimi. Antoi uuden ajan ensi viikolle ja sanoi että käytäisiin ainakin kolme kertaa.
Itse en ole koskaan oikein uskonut näihin vaihtoehtohoitohin, mutta kaikkea on nyt kokeiltava. Siispä kysynkin että onko ketään, kenen vauvaan tuo EI olisi tehonnut? Paljon olen lukenut, että se on auttanut.
Jotenkin vaan tuntuu niin hassulta, että pelkkä jalkapohjien hieronta/painelu auttaisi =)
Itse en ole koskaan oikein uskonut näihin vaihtoehtohoitohin, mutta kaikkea on nyt kokeiltava. Siispä kysynkin että onko ketään, kenen vauvaan tuo EI olisi tehonnut? Paljon olen lukenut, että se on auttanut.
Jotenkin vaan tuntuu niin hassulta, että pelkkä jalkapohjien hieronta/painelu auttaisi =)