Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Rowan79, post: 23196131, member: 68378"]</p><p>Moikka! Sopiiko porukkaan? Hieman olen lueskellut tätä ketjua ja ajattelin itsekin uskaltautua mukaan. Eli ollaan aloitettu nyt vuoden alusta P-KKS:lla tutkimukset ja eka inssikin on takana, josta ei toivottua tulosta. Miun ikäni voitte päätellä nimimerkistä, mies on vuoden vanhempi eikä lapsia ole. Yritykset aloitettiin 9/09 ja viime syksynä saatiin lähete klinikalle. Pitkän joulutauon takia ensikäynti saatiin vasta tammikuulle ja sekin vielä siirtyi kahdella viikolla eteenpäin. Tammikuun lopulla oli siis eka käynti ja siitä lähtikin asiat rullaamaan aika hurjaa vauhtia. Mulla oli hormonikokeet ok ja molempien muutkin verikokeet kunnossa. Miehen simpoissa on todettu ongelmaa ainakin liikkuvuuden osalta, ovat kuulemma "laiskoja". Inssin yhteydessä lääkäri sanoi, että näyte oli ollut melko ohut, eli tiheydessä olis toivomisen varaa. Mulla varmistui aukiolotutkimuksessa ainakin vasemman puolen hyvät virtaukset, oikeasta ei ollut ihan täyttä varmuutta kun oli kuulemma huono näkyvyys. Inssi tehtiin viime kierrossa kp 13 (tasan viikko ensikäynnistä!!), mutta munasolu oli jo irronnut eikä sen kokoa nähty. Kaksi päivää aiemmin aukiolotutkimuksessa se oli 16 mm. Mulla irtoskin se ihan älyttömän nopeesti, kun sain ovisplussan inssiä edeltävänä <u>iltana</u> ja inssipäivänä sitä ei enää näkynytkään! Menkat alkoivat kuuliaisesti tasan 2 viikkoa inssistä. Nyt torstaina (kp 9) oon menossa polille ja katsastetaan tilanne. Mies on lähdössä ensi viikon maanantaina työreissuun ja torstaina katsotaan sitten miun munarakkulan tilanne, että saataisko sovitettua inssiä maanantaiaamulle. Jos ei, niin tässä kierrossa sitten inssi jää väliin. : /</p><p></p><p>Tuntuu kurjalta valittaa, kun täällä niin moni on jo paljon pidemmällä ja paljon pettymyksiä takana. Mutta miulle tää aloitus on ollut henkisesti kamalan rankka. On ollut univaikeuksia ja ruokahaluttomuutta, en jaksa oikein keskittyä mihinkään enkä iloita mistään. Oon nyt suunnannut kaiken raivon itseeni ja teen salilla aika hurjia treenejä. Laihdutan samalla tässä ja energiavajeet on aika isoja. Ja sitten väsyttää. Mies ei ymmärrä minun jatkuvaa alakuloa. Mietin vaan, että kun jo tässä vaiheessa on tämmöistä, niin mitenhän sitten jatkossa... Miksi ihmeessä en voi ajatella niin, että alussa vasta ollaan ja kaikki vaihtoehdot vielä edessä? Meillä tosiaan aika nopeesti lähti homma käyntiin, varmaan osansa on just sillä, ettei ehkä pää ihan ole kerennyt mukaan. Mutta taustalla jomottaa se kamala pelko, että entäs jos meille ei ikinä sitä vauvaa tule? Se ajatus on niin kivulias, että oikeesti koskee. </p><p></p><p>Ihanaa kun täällä on tällainen ryhmä. Olen kirjoitellut eräällä toisella palstallakin, mutta jotenkin kaipasin vertaistukea oikeastikin lähempää. Onneksi löysin teidät! Tästä tuli nyt pitkä viesti täynnä omaa napaa, anteeksi!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Rowan79, post: 23196131, member: 68378"] Moikka! Sopiiko porukkaan? Hieman olen lueskellut tätä ketjua ja ajattelin itsekin uskaltautua mukaan. Eli ollaan aloitettu nyt vuoden alusta P-KKS:lla tutkimukset ja eka inssikin on takana, josta ei toivottua tulosta. Miun ikäni voitte päätellä nimimerkistä, mies on vuoden vanhempi eikä lapsia ole. Yritykset aloitettiin 9/09 ja viime syksynä saatiin lähete klinikalle. Pitkän joulutauon takia ensikäynti saatiin vasta tammikuulle ja sekin vielä siirtyi kahdella viikolla eteenpäin. Tammikuun lopulla oli siis eka käynti ja siitä lähtikin asiat rullaamaan aika hurjaa vauhtia. Mulla oli hormonikokeet ok ja molempien muutkin verikokeet kunnossa. Miehen simpoissa on todettu ongelmaa ainakin liikkuvuuden osalta, ovat kuulemma "laiskoja". Inssin yhteydessä lääkäri sanoi, että näyte oli ollut melko ohut, eli tiheydessä olis toivomisen varaa. Mulla varmistui aukiolotutkimuksessa ainakin vasemman puolen hyvät virtaukset, oikeasta ei ollut ihan täyttä varmuutta kun oli kuulemma huono näkyvyys. Inssi tehtiin viime kierrossa kp 13 (tasan viikko ensikäynnistä!!), mutta munasolu oli jo irronnut eikä sen kokoa nähty. Kaksi päivää aiemmin aukiolotutkimuksessa se oli 16 mm. Mulla irtoskin se ihan älyttömän nopeesti, kun sain ovisplussan inssiä edeltävänä [U]iltana[/U] ja inssipäivänä sitä ei enää näkynytkään! Menkat alkoivat kuuliaisesti tasan 2 viikkoa inssistä. Nyt torstaina (kp 9) oon menossa polille ja katsastetaan tilanne. Mies on lähdössä ensi viikon maanantaina työreissuun ja torstaina katsotaan sitten miun munarakkulan tilanne, että saataisko sovitettua inssiä maanantaiaamulle. Jos ei, niin tässä kierrossa sitten inssi jää väliin. : / Tuntuu kurjalta valittaa, kun täällä niin moni on jo paljon pidemmällä ja paljon pettymyksiä takana. Mutta miulle tää aloitus on ollut henkisesti kamalan rankka. On ollut univaikeuksia ja ruokahaluttomuutta, en jaksa oikein keskittyä mihinkään enkä iloita mistään. Oon nyt suunnannut kaiken raivon itseeni ja teen salilla aika hurjia treenejä. Laihdutan samalla tässä ja energiavajeet on aika isoja. Ja sitten väsyttää. Mies ei ymmärrä minun jatkuvaa alakuloa. Mietin vaan, että kun jo tässä vaiheessa on tämmöistä, niin mitenhän sitten jatkossa... Miksi ihmeessä en voi ajatella niin, että alussa vasta ollaan ja kaikki vaihtoehdot vielä edessä? Meillä tosiaan aika nopeesti lähti homma käyntiin, varmaan osansa on just sillä, ettei ehkä pää ihan ole kerennyt mukaan. Mutta taustalla jomottaa se kamala pelko, että entäs jos meille ei ikinä sitä vauvaa tule? Se ajatus on niin kivulias, että oikeesti koskee. Ihanaa kun täällä on tällainen ryhmä. Olen kirjoitellut eräällä toisella palstallakin, mutta jotenkin kaipasin vertaistukea oikeastikin lähempää. Onneksi löysin teidät! Tästä tuli nyt pitkä viesti täynnä omaa napaa, anteeksi! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 5 1 8
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistunut vuodessa – taustalla turkulainen nastafirma Turvanasta, jonka osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan vaimo
Eilen 21:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Koko yhteiskunnan "taksiuudistus" käynnissä
Eilen 20:42
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Mihin autoon mahtuu 3 turvaistuinta?
Eilen 20:31
Pikkutytöt
0 Viestiä
Lapset ja teinit
6.
Toimeentulotuesta tietävät
Eilen 20:13
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
7.
MTV3:sta tulee parhaillaan Pelastakaa Lapset ..OrpoPurralta
Eilen 20:12
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Yaron Nadbornik ei puhu koko Suomen juutalaisyhteisön suulla
Eilen 17:20
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
17.11.2024
Luettu: 16K
Aihe vapaa
2.
Relaatio 1065
Started by vierailija
17.11.2024
Luettu: 952
Aihe vapaa
3.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
17.11.2024
Luettu: 854
Aihe vapaa
4.
Mikko Koivu: Aika puhua
Started by vierailija
Torstai klo 16:44
Luettu: 790
Aihe vapaa
5.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
17.11.2024
Luettu: 624
Aihe vapaa
6.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 573
Aihe vapaa
7.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 516
Aihe vapaa
8.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 510
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti 2.0
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
2 min sitten
Aihe vapaa
4.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
7 min sitten
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1067
7 min sitten
Aihe vapaa
6.
Suomen puolustusvoimien komentaja kenraali Janne Jaakkola haluaa jalkaväkimiinat takaisin Suomelle
11 min sitten
Aihe vapaa
7.
Koko yhteiskunnan "taksiuudistus" käynnissä
14 min sitten
Aihe vapaa
8.
Perjantain tiskoteekki!
Latest: 9MM.
30 min sitten