tyty, siellähän on varsinainen saalis tulossa =). Uskon, että on olo tukala. Mulla vaikka oli vain toisessa 1 ja toisessa 4 rakkulaa (+kysta), niin silti oli niiiin tukala olo. Tosin olihan mulla lääkeannostuksetkin isot ja ne keräs sit turvotusta.
simplille peukut PASsiin!
pulu, onpas siellä ollut käännettä kerrakseen. Jospa kyse on tosiaankin identtisistä kaksosista :heart::heart:.
Wiennalle onnittelut ultranäkymistä. Varmasti mahtava tunne ensi kertaa nähdä se pikkuinen syke siellä!
Täällä vaan nyt odotellaan sitä lääkärikäyntiä, jossa selviää onko se laparoskopia edessä. Itse olen kyllä sillä kannalla, että tehtäisiin se. Olen nimittäin jo aiemminkin pohtinut, pitäisikö se tehdä ja tarkistaa munatorvien tilanne. Kun meillä ei tulevaisuudessakaan ole todellakaan montaa siirtoa tiedossa, niin kyllä haluaisin, että kaikki mahdollisen alkion kiinnittymiseen liittyvät riskit ainakin olisivat poissa. Vaikka se tarkoittaisikin munatorvien poistoa. Mieli on aika maassa, vaikka jo luulin, että ihan hyvin menee. Ei taida mennäkään. Eilen oli P:n kanssa puhetta jo lääkityksestäkin, mutta itse en haluaisi aloittaa. Seurataan nyt.