Lappeenrantalainen tatuointitaiteilija J. SinkkonenAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No sitä Kotiteollisuuden rumpalia, mikä lie... On kylläkin komeampi. :xmas:
Täähän lähtee pyörimään ihan kotiteollisuuden ympärillä tää homma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lappeenrantalainen tatuointitaiteilija J. SinkkonenAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No sitä Kotiteollisuuden rumpalia, mikä lie... On kylläkin komeampi. :xmas:
Mutta eihän kotiteollisuudessa oo mitään vikaa!Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Täähän lähtee pyörimään ihan kotiteollisuuden ympärillä tää homma.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lappeenrantalainen tatuointitaiteilija J. SinkkonenAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No sitä Kotiteollisuuden rumpalia, mikä lie... On kylläkin komeampi. :xmas:
Mulle kiitos myös *huokailee*Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:Tohtori Housen nähdessään lapsi sanoo "isi".
Tony Halmeelta?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No en kyllä saa kettään mieleen nimeltä. Miltäs ne kaapin kokoset portsarit yleensä näyttää? :xmas:
Piti ihan kuuklata ku en saanu päähän miltä seki näyttää.. No ei ihan nappiin mennyAlkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Tony Halmeelta?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No en kyllä saa kettään mieleen nimeltä. Miltäs ne kaapin kokoset portsarit yleensä näyttää? :xmas:
Ai sulla on minun appiukon näköinen miesAlkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:Tohtori Housen nähdessään lapsi sanoo "isi".
Alkuperäinen kirjoittaja timpan vaimo:Timppa on sellanen Hynysen ja Wagnerin sekotus.
Toivottavasti ei ihan osunu!Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Tony Halmeelta?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No en kyllä saa kettään mieleen nimeltä. Miltäs ne kaapin kokoset portsarit yleensä näyttää? :xmas:
On muuten Sinkkonen tehnyt minun tatskan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lappeenrantalainen tatuointitaiteilija J. SinkkonenAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No sitä Kotiteollisuuden rumpalia, mikä lie... On kylläkin komeampi. :xmas: