"vieras"
Äitiäni, anoppia ja kahta isomummoa muistetaan lasten tekstiiliväreillä koristelemilla kasseilla.
Tietty Sehän tän aloituksen idea taisikin olla, että vedät aina paremmaksi. Ja pyydän samalla anteeksi tökeryyttäni, mutta jotenkin tökkäs...Minä muistan molempia äitejäni ja molempia anoppejani.
Lisäksi laitan kukan kaikille lastenlasteni äideille (siis omille tyttärille ja pojanpoikien äideille.)
Tuon yksivuotiaan lapsenlapsen "apuna" olen hankkinut pienelle muumimukin jonka saa antaa sunnuntaina äidilleen.
Niin, tältä ajatukselta ei tosiaan voi välttyä...Mutta: meillä jokaisella on vammamme ja heikkoutemme, ja jotenkin ne aina näkyvät!Alkuperäinen kirjoittaja höp;26244361:Tietty Sehän tän aloituksen idea taisikin olla, että vedät aina paremmaksi. Ja pyydän samalla anteeksi tökeryyttäni, mutta jotenkin tökkäs...
Taas kerran mummeliisalla pitää veetää överiksi! Suurta sukurakkautta ja kaikkien muistamista, älä jaksa! Ei millään pahallamutta sä olet aika rasittava!Minä muistan molempia äitejäni ja molempia anoppejani.
Lisäksi laitan kukan kaikille lastenlasteni äideille (siis omille tyttärille ja pojanpoikien äideille.)
Tuon yksivuotiaan lapsenlapsen "apuna" olen hankkinut pienelle muumimukin jonka saa antaa sunnuntaina äidilleen.
Noin meilläkin.Minä oon aina saanut äidiltäni (ja anopilta) äitienpäiväonnittelut. Kummitädiltäni usein myös.
Lahjojakin
Minä saan aina onnittelut omalta isältä ja appiukoltakin Itse muistan anoppia, askartelen lasten kanssa hänelle kortinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26244674:Minä saan omalta isältäni aina äitienpäiväkukkia. Call him weird!