Ketä TE muistatte äitienpäivänä?

"Sini"
Äidilleni varmaan laitan viestin. Näemme sitten seuraavana viikonloppuna, kun hänellä syntymäpäivät.

Ehkä anopille mennään kahville, mutta minä en häntä erityisemmin muista, lapset ja mieheni saavat hoitaa sen. Anoppini ei ole äitini.

"vieras"
Meillä ei ole näitä isänpäiviä ja äitienpäiviä lapsuudenperheessäni vietetty juurikaan, joten en ole näin aikuisiällä perinteitä lähtenyt muuttamaan. Eli en muista kortilla tai lahjalla äitiäni. Olen kyllä kutsunut vanhempani kahville ja kakulle sunnuntaina. Anoppia enn muista mitenkään, mies varmaan soittelee hänelle ja onnittelee. Ei ole oma äitini, joten en näe tarpeelliseksi mitään hänelle hommata tai soitella.

höp
Minä muistan molempia äitejäni ja molempia anoppejani.
Lisäksi laitan kukan kaikille lastenlasteni äideille (siis omille tyttärille ja pojanpoikien äideille.)
Tuon yksivuotiaan lapsenlapsen "apuna" olen hankkinut pienelle muumimukin jonka saa antaa sunnuntaina äidilleen.
Tietty ;) Sehän tän aloituksen idea taisikin olla, että vedät aina paremmaksi. Ja pyydän samalla anteeksi tökeryyttäni, mutta jotenkin tökkäs...

"niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja höp;26244361:
Tietty ;) Sehän tän aloituksen idea taisikin olla, että vedät aina paremmaksi. Ja pyydän samalla anteeksi tökeryyttäni, mutta jotenkin tökkäs...
Niin, tältä ajatukselta ei tosiaan voi välttyä...Mutta: meillä jokaisella on vammamme ja heikkoutemme, ja jotenkin ne aina näkyvät!

tamina
En ketään. Anoppini on ollut kuolleena jo yli 10 vuotta, omat mummoni ovat kuolleet myös. Äitini kanssa en ole missään tekemisissä. Tuskinpa hän haluaa äitienpäivätervehdystä lapselta,jota ei olisi edes halunnut ja joka syntymällään pilasi koko hänen elämänsä.

Eli vietän hyvin stressittömän äitienpäivän :D

jessus sentään
Minä muistan molempia äitejäni ja molempia anoppejani.
Lisäksi laitan kukan kaikille lastenlasteni äideille (siis omille tyttärille ja pojanpoikien äideille.)
Tuon yksivuotiaan lapsenlapsen "apuna" olen hankkinut pienelle muumimukin jonka saa antaa sunnuntaina äidilleen.
Taas kerran mummeliisalla pitää veetää överiksi! Suurta sukurakkautta ja kaikkien muistamista, älä jaksa! Ei millään pahallamutta sä olet aika rasittava!

ok
Äitini vie meidät syömään - ja maksaa :D Hänelle vien kukan. Anopilla käydään edellispäivänä kahvilla, en tiedä mitä mies on suunnitellut viedä, vai onko mitään. Miehellä myös mummo (lapseni isomummo), mies soittaa, oletan.

"minttu"
Muistan äitiäni ja mummoani kortilla, kukalla ja olemalla tuona päivänä heidän kanssaan. Toisen mummon haudalle vien kukan. Lapsi askartelee kortit mummolle ja isomummolle.

"vieras"
äitiäni muistan kukilla ja kortilla (on kieltänyt lahjat).
anoppi on kuollut jo yli 20 vuotta sitten, ja haudallekaan ei voi viedä kukkia koska se ei ole Suomessa.
Mummolle soitan ja onnittelen, toinen mummo jo tuonpuoleisessa, hauta myös kaukana.

Yhteistyössä