Ketä muistutat ulkonäöltäsi?

winona ryderia kuulemma ja nimen omaan siltä hahmolta jota hän esittää vuosi nuoruudestani. lookki oli yhes vaiheessa suhteellisen samab kaltainen ja tupakkaaki meni varmasti yhtä paljon... mutta muuten sitten tohdin epäillä :D teinarina oli samanlaiset hiukset ku rakel liekillä niin näytin silloin siltä sitten tietty kaikkien mielestä. tisseissä olis kyl ollut toivomisen varaa hahhaha :LOL:

En näytä keneltäkään. Vähän harmittaa, että olen niin erilaisen näköinen. :D
Joskus yksi ex-poikaystävä näytti minun kaksoisolennon hänen paikkakunnaltaan ja kieltämättä oli hyvin paljon samannäköinen kanssani, tosin, hän oli minua varmaan päätä lyhyempi. :)

Aries 78
Uteliaisuus iski ja kokeilin poikien kuvilla, nuoremmalla kaikki valinnat naisia.. Ilmeisesti isäänsä tullut kasvojen suhteen.

Vanhimmalla pojalla
97% cristian slater
65% trent reznor

Nuorimmalla pojalla
70% stacy keibler
68% rachel mcadams

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rähinä-Reetta
Tein tuon heritagen ja sieltä tuli Kim Basinger 71%, Charlize Theron 71%, Hunter Tylo 68%, Krista Allen 68%. On mua joskus nuorena sanottu Tylon näköiseksi...
Ajan mato kalvaa jo. :D

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26261710:
Tein tuon heritagen ja sieltä tuli Kim Basinger 71%, Charlize Theron 71%, Hunter Tylo 68%, Krista Allen 68%. On mua joskus nuorena sanottu Tylon näköiseksi...
Ajan mato kalvaa jo. :D
Kauhulla kattelin itekkin tuota muutosta mitä tapahtunut 20-vuodessa, ei ole enään se pitkätukkainen naisen näköinen poika :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26261729:
itteeni. kukaan ei oo koskaan sanonut että oon jonkun muun näköinen. :snotty:
Kokeilin tuota myheritage juttua taas vaihteeksi ja kuva, jossa olin eniten itseni näköinen, ei tuonut yhtään tulosta. :O

Yhteistyössä