joko liität sen jonnekkin niistä valinnoista ja kopsaat sieltä(facebook yms), taikka printscreenin otat ja sen sitten paintilla muokkaat ja liität. Mie en saanut sitä html linkkiä toimimaan itekkään.En osaa liittää tota myheritagea :headwall:
Kauhulla kattelin itekkin tuota muutosta mitä tapahtunut 20-vuodessa, ei ole enään se pitkätukkainen naisen näköinen poikaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26261710:Tein tuon heritagen ja sieltä tuli Kim Basinger 71%, Charlize Theron 71%, Hunter Tylo 68%, Krista Allen 68%. On mua joskus nuorena sanottu Tylon näköiseksi...
Ajan mato kalvaa jo.
;D Miehet, ne vaan paranee ajan mittaan... Ei reilua.Kauhulla kattelin itekkin tuota muutosta mitä tapahtunut 20-vuodessa, ei ole enään se pitkätukkainen naisen näköinen poika
Tävällisen ämmän jutut on silti.Kauhulla kattelin itekkin tuota muutosta mitä tapahtunut 20-vuodessa, ei ole enään se pitkätukkainen naisen näköinen poika
Kokeilin tuota myheritage juttua taas vaihteeksi ja kuva, jossa olin eniten itseni näköinen, ei tuonut yhtään tulosta. :OAlkuperäinen kirjoittaja Tönt;26261729:itteeni. kukaan ei oo koskaan sanonut että oon jonkun muun näköinen. :snotty:
:OKokeilin tuota myheritage juttua taas vaihteeksi ja kuva, jossa olin eniten itseni näköinen, ei tuonut yhtään tulosta. :O
Nooh, mä otin kuvan jossa näytin mielestäni eniten itseltäni. Ei tunnistanut kuvasta kasvojaKokeilin tuota myheritage juttua taas vaihteeksi ja kuva, jossa olin eniten itseni näköinen, ei tuonut yhtään tulosta. :O