Ketä feministit häiritsee nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Että ihan tahtoisin, että tuollaiset (setä) miehet, kuin palstalla, tuijottelis mun törröttäjiä. Pois se minusta!
Tuli muuten mieleen, kun olin siinä +25 pakeilla, silloiset työkaverit, semmoiset +40-50 v. miehet (eli mun isän ikäset) arvosteli tisukoita ja pymppyjä mun ikäisiltä ja nuoremmilta naisilta. Kyllä nousi oksu kurkkuun! Et siinä mielessä en vastusta ollenkaan noita setämies-juttuja, ja näitä toksinen maskuliinisuus, mansplaining, -spreading, jne.
Samaa tekee sun isäs.
 
vierailija
Suomalaisille alastomuus on kautta aikojen ollut ihan normaalia mutta jostain kumman syystä olemme opetelleet häpeilemään. Liekö syy se että olemme nykyään yhtä häveliäitä kun muidenkin EU-maiden kansalaiset. Palataanko tai pyritäänkö tällä vapautumisella takaisin suomalaisuuteen? Vai onko tässä jotain elämää suurempaa kun ihmiset ovat rinnat paljaina?
 
Eli feminismi on jees, jos nättejä tissejä näkyy?
Mikä se sit on se määritelmä? Silleen, et ne on kolkytä astetta törröllään, eikä isot.. Tai luulisin, et malleilla ei oo isot tissit. Mikä sit on iso tissi?
Vai pitääkö kaikki tissit peittää, ettet vahingossa nää vääränlaista tissiä?
Entä, jos saunassa näät vahingossa vääränlaisen munan? Jos se kuuluu jollekin 80-vuotiaalle hippihomolle? Kuuluuko se peittää?
Mallitytöillä on just sievät. Meee like :D

No mutta vakavammin ottaen: samat feministit menee tissimobiin ja toivoisi että joku haluaisi niitä edes vilkaista. Harvaa vaan kiinnostaa. Sitten nämä samat feministit ulisee siitä miksi iltapulujen viikonloppunumeroiden kannessa on aina joku sara sieppi rintavako esillä, miten se esineellistää ja alistaa naisia ja… no te tiedätte. Eli tissejä saa näyttää vaikka alasti, kun ne ovat rekkiksen itsensä ja kukaan ei niitä halua nähdä. Mutta kun joku vilauttaa pelkkää rintavakoa niin, että on samalla sievä ja pantavan näköinen, niin silloin niiden rintojen esittely on ehdottoman tuomittavaa :D
 
Deleted member 149094
Mallitytöillä on just sievät. Meee like

No mutta vakavammin ottaen: samat feministit menee tissimobiin ja toivoisi että joku haluaisi niitä edes vilkaista. Harvaa vaan kiinnostaa. Sitten nämä samat feministit ulisee siitä miksi iltapulujen viikonloppunumeroiden kannessa on aina joku sara sieppi rintavako esillä, miten se esineellistää ja alistaa naisia ja… no te tiedätte. Eli tissejä saa näyttää vaikka alasti, kun ne ovat rekkiksen itsensä ja kukaan ei niitä halua nähdä. Mutta kun joku vilauttaa pelkkää rintavakoa niin, että on samalla sievä ja pantavan näköinen, niin silloin niiden rintojen esittely on ehdottoman tuomittavaa
Ei, en usko, et "me" tiedetään. Kerros ihmeessä tarkemmin.. Mistä tiedät, et noi sun luettelemat tyypit on samoja edes? Ja puhuks sä nyt niinku naisista, feministeistä, vai mistä.. Onko tos porukassa niinkuin ketä kaikkia matkassa?
Muuten toi sun juttus kuulostaa vaan isolta stereotypiakuplalta :unsure:
 
Anteeksi karskiuteni, mutta ei mua kiinnosta nähdä kenenkään rekkalesbon letitettyjä tissikarvoja. Kuvottaa. Jos toi rintojen paljastelu olisikin mallitoimisto Papparazzin kesäjuhlissa mallien kanssa, niin asenteeni olisi toki ihan toinen. Mutta näidän jälkimmäisten misujen rintoja ei pääse näkemään vaikka maksaisi. Siinä on se ero.
Eli feminismi on jees, jos nättejä tissejä näkyy?
Mikä se sit on se määritelmä? Silleen, et ne on kolkytä astetta törröllään, eikä isot.. Tai luulisin, et malleilla ei oo isot tissit. Mikä sit on iso tissi?
Vai pitääkö kaikki tissit peittää, ettet vahingossa nää vääränlaista tissiä?
Entä, jos saunassa näät vahingossa vääränlaisen munan? Jos se kuuluu jollekin 80-vuotiaalle hippihomolle? Kuuluuko se peittää?
"Rumat ihmiset, menkää kotiinne"
Niin, kovin omituista on, jos jonkin ruumiinosan näkyminen on sallittua tai ei-sallittua sen mukaan, kuinka kaunis tai näyttävä muiden mielestä tuo vartaloaan esittelevä on.

Kaikki rinnat eivät ole esteettisiä ihmeitä, mutta eivät sitä ole miesten mahat tai parratkaan.

Tässä asiassa olen tuon feministiryhmän kannalla. Naisilla (myös riipputissisillä tai kärpäslätkien omistajilla) on oikeus esitellä rintojaan, jos niin haluavat. Lapsille niistä ei ole haittaa.

Yhteiskuntien kehitys ei aina etene tasaisesti tiettyyn suuntaan, vaikka monella sellainen illuusio onkin. Pohjoismaista erityisesti Ruotsissa viime vuosisadan loppupuolella (70-luvun lopusta 90-luvun puoliväliin) oli naisten yläosattomuus uimarannoilla varsin tavallista ja hyväksyttyä. Mihin tuo positiivinen kehitys pysähtyi ja kääntyi? Ihosyövän yleistymiseen ja tiettyyn muutokseen väestörakenteessa...

Ruotsia taitavalle:
 
Deleted member 149094
Entä jos tietää millaiset tissit (naispuolisilla) työkavereilla on, koska nämä niitä itse ovat halunneet esitellä? Tietääkö liikaa vai sopivasti?
En tiedä, millainen työpaikka on, jos jollekulle tulee mieleen, että voi, tai haluaa, esitellä tissinsä. Mutta enpä välitä nähdä miespuolisten työkavereidenkaan nännejä.

Tuli tuosta toisesta vietistäsi mieleen, että nythän on niin, että jos nainen on ilman yläosaa, tämä "esittelee" tissejään. Kun taas mies on vain ilman paitaa. Jos on jotain sikspäkkiä tms. niin saatetaan sanoa, että esittelee kroppaansa? Mites toi menee.. Ehkä näillä puhumistyyleillä asioista on kuitenkin jonkilaista asenteita ylläpitävää tai rakentavaa vaikutusta ajatteluun :unsure:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En tiedä, millainen työpaikka on, jos jollekulle tulee mieleen, että voi, tai haluaa, esitellä tissinsä. Mutta enpä välitä nähdä miespuolisten työkavereidenkaan nännejä.

Tuli tuosta toisesta vietistäsi mieleen, että nythän on niin, että jos nainen on ilman yläosaa, tämä "esittelee" tissejään. Kun taas mies on vain ilman paitaa. Jos on jotain sikspäkkiä tms. niin saatetaan sanoa, että esittelee kroppaansa? Mites toi menee.. Ehkä näillä puhumistyyleillä asioista on kuitenkin jonkilaista asenteita ylläpitävää tai rakentavaa vaikutusta ajatteluun
Työpaikka on erinomainen, koska tuo kertoo ei-niin-kireästä ilmapiiristä.

Sekä tissien että sikspäkin esittely ovat kropan esittelyä. Jos/kun kropat eroavat toisistaan, kiinnitetään huomiota eri yksityiskohtiin.
 
Deleted member 149094
Työpaikka on erinomainen, koska tuo kertoo ei-niin-kireästä ilmapiiristä.

Sekä tissien että sikspäkin esittely ovat kropan esittelyä. Jos/kun kropat eroavat toisistaan, kiinnitetään huomiota eri yksityiskohtiin.
En mä sanonut, että se olis huono ilmapiiri, sanoin, ettei se sopis mulle.
Juuu, varsinkin tarhassa ollaan kiinnostuneita toisten kropista, mut ei niiden hoitajien keskuudessa?
 
En mä sanonut, että se olis huono ilmapiiri, sanoin, ettei se sopis mulle.
Juuu, varsinkin tarhassa ollaan kiinnostuneita toisten kropista, mut ei niiden hoitajien keskuudessa?
Eri työpaikat sopivat eri ihmisille. Niin kuuluukin olla.

Kyllä hoitotädeillä on täällä havaittu silmille sopivia muotoja. Eikä varmaankaan ole sattumaa, että äidit ovat huolissaan heidän pukeutumisestaan.
 

Yhteistyössä