Ketä feministit häiritsee nyt, osa 2 :D

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Se että miten pukeutuu ei saa vaikuttaa siihen, mitä toiset ihmiset saa tehdä toisille. Vaikka kävelisi alasti, niin ei se tarkoita, että saanpas nyt koskea häneen.

En usko, että naiset pukeutuvat pyllypikineihin vanhempien miesten takia vaan itsensä takia. Mikäli on ylpeä kehostaan, niin toki sitä saa näyttää, mutta on kuitenkin hyvä tiedostaa, että tottakai miehet katsovat.

Tottakai naisetkin kiihottuvat näkemästään, mutta myös älykkyydestä. Itseasiassa minulle kaksi hieman humalaista naista totesivat, että minulla on mahtava perse Itse en ole moista kommentoinut tuntemattomille naisille.

Ja naisten takapuolista vielä sen verran, että kyllä se kiinnostaa, on päällä farkut tai bikinit. Mikäli on kiva peppu, niin kyllä sitä tulee katsottua. Ei vaan voi mitään. Miehethän suosivat leveälanteisia ja isompi pyllysiä naisia ja tämä tulee evoluutiosta (nk. synnyttäjän lantio). Toki mediallakin on oma osansa nykyään.
Toki, mut sä ootkin sivistyneempi kaveri. :) Aina ei kuitenkaan ole ollu ihan noin.

Mä en tiedä, mut mä luulen, et pyllybikineihin pukeudutaan, jotta tulee vaan vähän rusketusrajoja. Tai se olis varmaan syy, miks mä pukeutuisin niihin. Jos siis se vaalea osa, joka ei rusketu, on isolla alueella, niin pyllykin näyttää isommalta.

Toi, et naiset kommentoi miehiä, on varmaan nouseva trendi. Mut ehkä se hiipuu, ja kellään ei oo joskus tarvetta kommentoida toisia. Onhan se törkeää toisen reviirille tuppaamista.

Siis tottakai kiinnostaa, samoin naisia kiinnostaa leveet rintakehät tai levee selkä. Kyllä naisia kiinnostaa kunnon peputkin. Mut siis tarkoitin, että tilanteista huolimatta. Et kyl miehilläkin täytyy olla se otollinen oma tilanne, et jaksaa kattella. Jos sun pihalle tulis kovalla helteellä joku kivapeppunen nainen kimittään korkeella äänellä jotain ärsyttävää, niin saattaisit huomata, et joo, kiva peba, mut oisit kuitenkin, et mee ttuun siitä inisemästä... tai siis silleen. en tiä, meneekö tää selitys ihan harakoille, alkaa toi kuumuus vaikuttaa.
Juu, silloin tällöin leveet lanteet on muotia ja välillä ei. Mä luulen, et ennen sitä viimeisintä leveetä lantiota oli suosiossa kapeet lanteet. Mut en nyt muista syytä. Jokin tosi hyvä syy siin oli. Et juu, ei oo pelkkää biologiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Toki, mut sä ootkin sivistyneempi kaveri. Aina ei kuitenkaan ole ollu ihan noin.

Mä en tiedä, mut mä luulen, et pyllybikineihin pukeudutaan, jotta tulee vaan vähän rusketusrajoja. Tai se olis varmaan syy, miks mä pukeutuisin niihin. Jos siis se vaalea osa, joka ei rusketu, on isolla alueella, niin pyllykin näyttää isommalta.

Toi, et naiset kommentoi miehiä, on varmaan nouseva trendi. Mut ehkä se hiipuu, ja kellään ei oo joskus tarvetta kommentoida toisia. Onhan se törkeää toisen reviirille tuppaamista.

Siis tottakai kiinnostaa, samoin naisia kiinnostaa leveet rintakehät tai levee selkä. Kyllä naisia kiinnostaa kunnon peputkin. Mut siis tarkoitin, että tilanteista huolimatta. Et kyl miehilläkin täytyy olla se otollinen oma tilanne, et jaksaa kattella. Jos sun pihalle tulis kovalla helteellä joku kivapeppunen nainen kimittään korkeella äänellä jotain ärsyttävää, niin saattaisit huomata, et joo, kiva peba, mut oisit kuitenkin, et mee ttuun siitä inisemästä... tai siis silleen. en tiä, meneekö tää selitys ihan harakoille, alkaa toi kuumuus vaikuttaa.
Juu, silloin tällöin leveet lanteet on muotia ja välillä ei. Mä luulen, et ennen sitä viimeisintä leveetä lantiota oli suosiossa kapeet lanteet. Mut en nyt muista syytä. Jokin tosi hyvä syy siin oli. Et juu, ei oo pelkkää biologiaa.
Ei kiinnosta. Ei tarvi olla leveä rintakehä/selkä. :X3:
 
Toki, mut sä ootkin sivistyneempi kaveri. Aina ei kuitenkaan ole ollu ihan noin.

Mä en tiedä, mut mä luulen, et pyllybikineihin pukeudutaan, jotta tulee vaan vähän rusketusrajoja. Tai se olis varmaan syy, miks mä pukeutuisin niihin. Jos siis se vaalea osa, joka ei rusketu, on isolla alueella, niin pyllykin näyttää isommalta.

Toi, et naiset kommentoi miehiä, on varmaan nouseva trendi. Mut ehkä se hiipuu, ja kellään ei oo joskus tarvetta kommentoida toisia. Onhan se törkeää toisen reviirille tuppaamista.

Siis tottakai kiinnostaa, samoin naisia kiinnostaa leveet rintakehät tai levee selkä. Kyllä naisia kiinnostaa kunnon peputkin. Mut siis tarkoitin, että tilanteista huolimatta. Et kyl miehilläkin täytyy olla se otollinen oma tilanne, et jaksaa kattella. Jos sun pihalle tulis kovalla helteellä joku kivapeppunen nainen kimittään korkeella äänellä jotain ärsyttävää, niin saattaisit huomata, et joo, kiva peba, mut oisit kuitenkin, et mee ttuun siitä inisemästä... tai siis silleen. en tiä, meneekö tää selitys ihan harakoille, alkaa toi kuumuus vaikuttaa.
Juu, silloin tällöin leveet lanteet on muotia ja välillä ei. Mä luulen, et ennen sitä viimeisintä leveetä lantiota oli suosiossa kapeet lanteet. Mut en nyt muista syytä. Jokin tosi hyvä syy siin oli. Et juu, ei oo pelkkää biologiaa.
Juu, se että jotakuta on kiva kattella ei välttämättä tarkoita että sen kanssa olisi kiva viettää aikaa.

Mutta tässä sulle musaa: https://youtu.be/JrCujrIeMWQ
 

Yhteistyössä