Ketä feministit häiritsee nyt, osa 2 :D

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094

Mistä kohtaa tuo paljastava pylly mitataan, että on puolet peitossa?

Artikkelissa sanotaan, että pyllyt häiritsee vanhoja ihmisiä. Mikä on vanha ihminen?

:)
 
En näe miten tämä juttu liittyy feministeihin.

Mutta paljastava pylly mitaan ehkä niin, että pitää raottaa perskannikoita nähdäkseen bikinit.

Eniten vähäpukeiset naiset häiritsevät toisia naisia. Siis niitä naisia, joiden miehet katsovat näitä nuorempia ja vähäpukeisimpia naisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Mistä kohtaa tuo paljastava pylly mitataan, että on puolet peitossa?

Artikkelissa sanotaan, että pyllyt häiritsee vanhoja ihmisiä. Mikä on vanha ihminen?
Siis onko se ĺaissa et puolet pepusta pitää olla piilossa? Eik se riitä et kuhan alapää ei näy ni on ihan hyvä?. Tossahan olo et se nuori nainen tulkitsi katseen tarkoittavan et mitä tolla on päällä eihän se vanhempi nainen niin sanonu? Millaset bikinit ois sun mielestä sopivat?
 
vierailija
Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa, mutta toisaalta jokainen saa katsoa julkisessa tilassa. Eli en hyväksy sitä, että kuljetaan stringeissä, mutta sitten uhriudutaan jos joku tuijottaa takapuolta. Kommentoiminen ei ole kohteliasta eikä tietenkään saa lääppiä tai ahdistella, mutta katsoa saa. Tällä periaatteella nostan hattua kaikille, joilla rohkeus ja oma itsetunto riittävät paljastavaan pukeutumiseen tai vaikka suonikohjujen ja läskimakkaroiden esittelyyn.
 
Deleted member 149094
En näe miten tämä juttu liittyy feministeihin.

Mutta paljastava pylly mitaan ehkä niin, että pitää raottaa perskannikoita nähdäkseen bikinit.

Eniten vähäpukeiset naiset häiritsevät toisia naisia. Siis niitä naisia, joiden miehet katsovat näitä nuorempia ja vähäpukeisimpia naisia.
Femakot tahtoo vapauttaa naisen kehon, säärikarvoineen kaikkineen. On tehneet sitä jo vuosia, jos on menny sivu tämä ilmiö. Ihan yhteiskunnallinen ilmiö tämä, että miten naisten pukeutumisesta ajatellaan. Tästä tehdään mm. naistutkimusta, vai mikä se oli.. no.

Hyvä määritelmä:D

Toi mitä sanot, on mielestäni kiertävä stereotypia, jota kuulee usein hoettavan. Et (vanhemmat)naiset on tooosi mustasukkasia ja ei kestä toisten seksuaalisuutta tai kauneutta. Ja miehet yrittää iloisina niitä tiirailla. Mut mä en tiedä, onko se aivan totta. Kumminkaan päin.
Tuota selitetään monasti biologialla. Mut toisaalta väitetään, että naiset ei ole halunnut pitkään aikaan noita luolamiestyyppejä, vaan älykkäitä, hengellisempiä. Niin miks ne miehet ei kehittyis tossa prosessissa samalla. Eli kiinnitä huomiota muuhunkin, kuin siihen, onko nainen missä lisääntymisen vaiheessa, onks sil mimmoset dösät. Mielestäni tuo stereotyyppinen kommentointi johtaa pahaan miesten aliarvioimiseen.
 
Deleted member 149094
Siis onko se ĺaissa et puolet pepusta pitää olla piilossa? Eik se riitä et kuhan alapää ei näy ni on ihan hyvä?. Tossahan olo et se nuori nainen tulkitsi katseen tarkoittavan et mitä tolla on päällä eihän se vanhempi nainen niin sanonu? Millaset bikinit ois sun mielestä sopivat?
En muuten tiedä, mitä laki tarkalleen sanoo. Se sanoo kyl, ettei saa paljastella. Mikä sit on takapuolella paljastelua. Toi on hyvä kysymys.
Noi katseet on joskus tulkinnanvaraisia juu, eihän se tiedä, jos siellä on vaikka roikkunut lanka tai muurahainen, jota se mummu on kattellut. Voihan se mummu fundeerata, että olispas itte saanu samanlaiset silloin nuorena, olis ollu helpompi hallita rusketusrajoja ja ollu vihainen omalle aikakaudelleen, ei sille pepulle siinä :) Mut kyl sit se äijän kommentointi on varmaan validi seikka, josta voi vetää johtopäätöksiä.
Pukeutumista mä varmaan mietin niin, et asu on sopiva tilanteeseen ja sopii keholle.. Tai jos nyt ei sovi keholle, niin on mukava, tms. Mä en ihan vielä tiedä, mitä mä ajattelen jostain pyllybikineistä. Kun niistä sanotaan, että täytyy olla hyvä pylly, et niitä saa ylipäätään käyttää. Ei se mun mielestä ihan niin mee, kun ei hameetkaan sovi kaikille, tai farkut.
 
vierailija
En muuten tiedä, mitä laki tarkalleen sanoo. Se sanoo kyl, ettei saa paljastella. Mikä sit on takapuolella paljastelua. Toi on hyvä kysymys.
Noi katseet on joskus tulkinnanvaraisia juu, eihän se tiedä, jos siellä on vaikka roikkunut lanka tai muurahainen, jota se mummu on kattellut. Voihan se mummu fundeerata, että olispas itte saanu samanlaiset silloin nuorena, olis ollu helpompi hallita rusketusrajoja ja ollu vihainen omalle aikakaudelleen, ei sille pepulle siinä Mut kyl sit se äijän kommentointi on varmaan validi seikka, josta voi vetää johtopäätöksiä.
Pukeutumista mä varmaan mietin niin, et asu on sopiva tilanteeseen ja sopii keholle.. Tai jos nyt ei sovi keholle, niin on mukava, tms. Mä en ihan vielä tiedä, mitä mä ajattelen jostain pyllybikineistä. Kun niistä sanotaan, että täytyy olla hyvä pylly, et niitä saa ylipäätään käyttää. Ei se mun mielestä ihan niin mee, kun ei hameetkaan sovi kaikille, tai farkut.
No mikä on hyvä pylly kenenkin mielestä? Siis mikä äijän kommentti? Sen missasin täytyypä lukasta uudelleen. Joo mäkin tykkään et on mukavan tuntuset. Itellä oli joskus silkki boxerit ni ne meni persvakoon eikä tuntuneet hyvältä. Eli en siis itte vois pitää mies stringei.
 
Femakot tahtoo vapauttaa naisen kehon, säärikarvoineen kaikkineen. On tehneet sitä jo vuosia, jos on menny sivu tämä ilmiö. Ihan yhteiskunnallinen ilmiö tämä, että miten naisten pukeutumisesta ajatellaan. Tästä tehdään mm. naistutkimusta, vai mikä se oli.. no.

Hyvä määritelmä

Toi mitä sanot, on mielestäni kiertävä stereotypia, jota kuulee usein hoettavan. Et (vanhemmat)naiset on tooosi mustasukkasia ja ei kestä toisten seksuaalisuutta tai kauneutta. Ja miehet yrittää iloisina niitä tiirailla. Mut mä en tiedä, onko se aivan totta. Kumminkaan päin.
Tuota selitetään monasti biologialla. Mut toisaalta väitetään, että naiset ei ole halunnut pitkään aikaan noita luolamiestyyppejä, vaan älykkäitä, hengellisempiä. Niin miks ne miehet ei kehittyis tossa prosessissa samalla. Eli kiinnitä huomiota muuhunkin, kuin siihen, onko nainen missä lisääntymisen vaiheessa, onks sil mimmoset dösät. Mielestäni tuo stereotyyppinen kommentointi johtaa pahaan miesten aliarvioimiseen.
Kyllähän miestenkin pukumuoti on kehittynyt ajansaatossa. Ei tarvitse mennä enää tumma puku päällä joka paikkaan. Uimahousuissa tosin ei ole ollut samaa kehitystä, enemmänkin päinvastoin (speedoista shortseiksi).

Ellei pukeutumisella ole mitään väliä ja arvostetaan vain älykkyyttä, niin tuskin noita pyllybikinejä käytettäisiin. Vai onko niitä mukava käyttää? Fakta on se, että kyllä suurin osa miehistä huomaa kauniit naiset, mutta kaikki miehet huomaa vähissä vaatteissa olevat kauniit naiset. Mies kiihottuu näkemästään, naiset myös muustakin. Tässä asiassa miehet on yksinkertaisempia kuin naiset :)
 
Deleted member 149094
No mikä on hyvä pylly kenenkin mielestä? Siis mikä äijän kommentti? Sen missasin täytyypä lukasta uudelleen. Joo mäkin tykkään et on mukavan tuntuset. Itellä oli joskus silkki boxerit ni ne meni persvakoon eikä tuntuneet hyvältä. Eli en siis itte vois pitää mies stringei.
Nii. Ehkä siinä mennään yhteiskunnan normeilla. Jos pylly roikkuu, on täynnä selluliittia.. tms. niin se olis huono pylly ja jokin toinen sitten parempi. Se äijän kommenttijuttu oli siel lopussa. Eiks stringien juttu vähän ole, et ne ei sais tuntua. Et jokin toinen materiaali tai malli vois sit sopia paremmin. Kaikki ei tunnu samalta :D
 
vierailija
Nii. Ehkä siinä mennään yhteiskunnan normeilla. Jos pylly roikkuu, on täynnä selluliittia.. tms. niin se olis huono pylly ja jokin toinen sitten parempi. Se äijän kommenttijuttu oli siel lopussa. Eiks stringien juttu vähän ole, et ne ei sais tuntua. Et jokin toinen materiaali tai malli vois sit sopia paremmin. Kaikki ei tunnu samalta
Onko sitten hot pants mallisisia uikkareita? Ootko sä käyttäny stringei ja miltä ne tuntuivat? Siis mikä se pyllypikinien materiaali onkaan? Mikä materiaali sulle sopii. Ja millähän materiaalilla saataisiin muka tuntumaan hyvältä suikale persvaossa? Se kiristävyyden tunne millä sen saa pois?
 
vierailija
Onko sitten hot pants mallisisia uikkareita? Ootko sä käyttäny stringei ja miltä ne tuntuivat? Siis mikä se pyllypikinien materiaali onkaan? Mikä materiaali sulle sopii. Ja millähän materiaalilla saataisiin muka tuntumaan hyvältä suikale persvaossa? Se kiristävyyden tunne millä sen saa pois?
Ainiin ja oon mä nähny lihavillakin pyllybikinei ni ei se oo saannu mussa oksu reflektiä tai sen kummempaa ajatusta.
 
Nii. Ehkä siinä mennään yhteiskunnan normeilla. Jos pylly roikkuu, on täynnä selluliittia.. tms. niin se olis huono pylly ja jokin toinen sitten parempi. Se äijän kommenttijuttu oli siel lopussa. Eiks stringien juttu vähän ole, et ne ei sais tuntua. Et jokin toinen materiaali tai malli vois sit sopia paremmin. Kaikki ei tunnu samalta
Makuasioista ei kannata kiistellä. Jotkut tykkää hyllymmästä, jotkut pienestä ja kiinteämmästä ja jotkut oikein ghetto bootystä
 
Deleted member 149094
Kyllähän miestenkin pukumuoti on kehittynyt ajansaatossa. Ei tarvitse mennä enää tumma puku päällä joka paikkaan. Uimahousuissa tosin ei ole ollut samaa kehitystä, enemmänkin päinvastoin (speedoista shortseiksi).

Ellei pukeutumisella ole mitään väliä ja arvostetaan vain älykkyyttä, niin tuskin noita pyllybikinejä käytettäisiin. Vai onko niitä mukava käyttää? Fakta on se, että kyllä suurin osa miehistä huomaa kauniit naiset, mutta kaikki miehet huomaa vähissä vaatteissa olevat kauniit naiset. Mies kiihottuu näkemästään, naiset myös muustakin. Tässä asiassa miehet on yksinkertaisempia kuin naiset
Jostain syystä naisten pukeutuminen on viime aikoina herättänyt enemmän pöhinää. Oliskos ollut toisinpäin joskus, kun miehet oli koristeellisempia, en tiedä. Mut kyl toi pukeutumiseen puuttuminen on ollut rajumpaa naisten kohdalla. Se on vaikuttanut mm siihen, onko tietynlaisia rikoksia saanut tehdä.

Onko sinun mielestä pylyybikinit vain sitä varten, että naiset tahtoo näytellä persposkiaan miehille, ja nimenomaan vanhemmille miehille, tilanne, jossa vanhempien vaisten nyt kuvittelis kokevan tilanteen uhkaavana. Onkohan joskus ajateltu nilkoista samalla tavalla. ;)
Meinaatko, että naiset ei kiihotu näkemästään?
Jos sanot, että miehet kiihottuu naispuolessa olevista seksuaalisesta ärsykkeestä, koska ovat "yksinkertaisempia", niin mihin rajat vedetään :) Tätä mieti tarkkaan, kun on kaikenmoista jännää esim sarjakuvaa tullut markkinoille. Kyl mä väitän, että sen miehen, vaikkapa energiataso, täytyy olla tietynmoinen, että takpuoli jaksaa kiinnostaa. Jos on nälkä, krapula ja väsymys, niin mummo pullapitkon kanssa sytyttää enemmän, kuin nuori, pullea persposki.
 
Deleted member 149094
Onko sitten hot pants mallisisia uikkareita? Ootko sä käyttäny stringei ja miltä ne tuntuivat? Siis mikä se pyllypikinien materiaali onkaan? Mikä materiaali sulle sopii. Ja millähän materiaalilla saataisiin muka tuntumaan hyvältä suikale persvaossa? Se kiristävyyden tunne millä sen saa pois?
En mä tiedä. Oon käyttäny. Parhaat ei tunnu miltään. En oo pyllybikineitä käyttäny, mut en ole ollut muutamaan vuoteen rannallakaan. Eiks ne ole sitä samaa uimapukukangasta, kuin muutkin uimapuvut..
Materiaalin täytynee olla saumatonta ja pehmeää. Puuvillakin voi toimia.
 
vierailija
En mä tiedä. Oon käyttäny. Parhaat ei tunnu miltään. En oo pyllybikineitä käyttäny, mut en ole ollut muutamaan vuoteen rannallakaan. Eiks ne ole sitä samaa uimapukukangasta, kuin muutkin uimapuvut..
Materiaalin täytynee olla saumatonta ja pehmeää. Puuvillakin voi toimia.
Mikset oo käynny rannalla pitkään aikaan? Ok eli mä tein yleistyksen oman kokemuksen kautta en tiennytkään et ne voi tuntua ihan hyvälle siinä missä muutkin alusvaatteet. Mut eiks puuvilla voi kutittaa helposti?. Ja voiko ne uidessa kutistua?. Aa en oo miettony mistä uikkarit tehdään oon käyttäny sortsei jo pitkään ne tuntuu mukavammalle kuin speedot.
 
Jostain syystä naisten pukeutuminen on viime aikoina herättänyt enemmän pöhinää. Oliskos ollut toisinpäin joskus, kun miehet oli koristeellisempia, en tiedä. Mut kyl toi pukeutumiseen puuttuminen on ollut rajumpaa naisten kohdalla. Se on vaikuttanut mm siihen, onko tietynlaisia rikoksia saanut tehdä.

Onko sinun mielestä pylyybikinit vain sitä varten, että naiset tahtoo näytellä persposkiaan miehille, ja nimenomaan vanhemmille miehille, tilanne, jossa vanhempien vaisten nyt kuvittelis kokevan tilanteen uhkaavana. Onkohan joskus ajateltu nilkoista samalla tavalla.
Meinaatko, että naiset ei kiihotu näkemästään?
Jos sanot, että miehet kiihottuu naispuolessa olevista seksuaalisesta ärsykkeestä, koska ovat "yksinkertaisempia", niin mihin rajat vedetään Tätä mieti tarkkaan, kun on kaikenmoista jännää esim sarjakuvaa tullut markkinoille. Kyl mä väitän, että sen miehen, vaikkapa energiataso, täytyy olla tietynmoinen, että takpuoli jaksaa kiinnostaa. Jos on nälkä, krapula ja väsymys, niin mummo pullapitkon kanssa sytyttää enemmän, kuin nuori, pullea persposki.
Se että miten pukeutuu ei saa vaikuttaa siihen, mitä toiset ihmiset saa tehdä toisille. Vaikka kävelisi alasti, niin ei se tarkoita, että saanpas nyt koskea häneen.

En usko, että naiset pukeutuvat pyllypikineihin vanhempien miesten takia vaan itsensä takia. Mikäli on ylpeä kehostaan, niin toki sitä saa näyttää, mutta on kuitenkin hyvä tiedostaa, että tottakai miehet katsovat.

Tottakai naisetkin kiihottuvat näkemästään, mutta myös älykkyydestä. Itseasiassa minulle kaksi hieman humalaista naista totesivat, että minulla on mahtava perse :) Itse en ole moista kommentoinut tuntemattomille naisille.

Ja naisten takapuolista vielä sen verran, että kyllä se kiinnostaa, on päällä farkut tai bikinit. Mikäli on kiva peppu, niin kyllä sitä tulee katsottua. Ei vaan voi mitään. Miehethän suosivat leveälanteisia ja isompi pyllysiä naisia ja tämä tulee evoluutiosta (nk. synnyttäjän lantio). Toki mediallakin on oma osansa nykyään.
 
Deleted member 149094
Mikset oo käynny rannalla pitkään aikaan? Ok eli mä tein yleistyksen oman kokemuksen kautta en tiennytkään et ne voi tuntua ihan hyvälle siinä missä muutkin alusvaatteet. Mut eiks puuvilla voi kutittaa helposti?. Ja voiko ne uidessa kutistua?. Aa en oo miettony mistä uikkarit tehdään oon käyttäny sortsei jo pitkään ne tuntuu mukavammalle kuin speedot.
Ei oo mun juttu. Tulee kuuma. Tykkään hypätä järveen tai johonkin saunasta. Mut auringonpalvonta on tylsää.. No on tos sekin, et jos rannat on kaukana, niin se valmistautuminen. Et on rasvat, hatut, vedet yms ja sit pitää olla jokin ok vessapaikka siellä rannalla.. ehkä jotain syömistä jne.
Mulla ei puuvilla kutita. Ehkä sekoitat villaan? Onko noi uikkarit jotain viskoosia. En tiedä kovin hyvin noita materiaaleja.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Ei oo mun juttu. Tulee kuuma. Tykkään hypätä järveen tai johonkin saunasta. Mut auringonpalvonta on tylsää.. No on tos sekin, et jos rannat on kaukana, niin se valmistautuminen. Et on rasvat, hatut, vedet yms ja sit pitää olla jokin ok vessapaikka siellä rannalla.. ehkä jotain syömistä jne.
Mulla ei puuvilla kutita. Ehkä sekoitat villaan? Onko noi uikkarit jotain viskoosia. En tiedä kovin hyvin noita materiaaleja.
Hitto mä en oo koskaan ajatellu onks rannalla vessaa ja onhan ne miesten vessat ihan sika huonossa kunnossa. Miksi muuten naisten vessat on paljon siistimipiä yleensä ja viihtyisiä. Kerran baarissa menin vahingossa naisten vessaan ja siellä tuoksui hyvältä ja oli jopa kukkasia siellä pöydällä. Miesten vessat on aina melkeen sotkettu kusella ja haisee pahalle. Eli siellä sais siivooja käydä useemmin. Laatua enemmän ni on mukavempi maksaa juomastakin.
 

Yhteistyössä