S
sydän
Vieras
Olen jo n 13-14 vuotiaasta asti kärsinyt satunnaisesti rytmihäiriöistä. Vaivan takia en ole varsinaisesti lääkärissä käynyt, mutta muilla asioilla lääkärin luona olen maininnut tuosta. EKG:kin otettu ihan muuten vaan, terveystarkastus. Lääkärit ovat sanoneet, että ihan harmittomia ns lisälyöntejä joista ei pidä olla huolissaan eikä niille tehdä mitään. Menevät ehkä ohi vanhemmiten.
Olen nyt 21v. Nykyään noita häiriöitä tulee jo melkein päivittäin. Varsinkin jos olen väsynyt ja äkillisen fyysisen ponnistuksen yhteydessä ja jostain syystä jos on kuuma
Takki päällä rappusia hölkätessä tulee aivan varmasti tällanen "kohtaus".
Kohtauksen aikana pyörryttää, en saa kunnolla henkeä, usein tuntuu kipua ja sydämen rytmissä on havaittavissa selvästi häikkää. Menee ohi n 2-8 minuutin kuluessa.
Olen jo päättänyt, että menen lääkärille ihan varta vasten tämän vaivan takia kun niin usein nykyään tapahtuu, mutta asia vaivaa niin aattelin kysyä josko täällä joku osaisi kommentoida mitenkään
Diagnoosia en siis odota, lääkäri hoitanee sen puolen...
Olen nyt 21v. Nykyään noita häiriöitä tulee jo melkein päivittäin. Varsinkin jos olen väsynyt ja äkillisen fyysisen ponnistuksen yhteydessä ja jostain syystä jos on kuuma
Kohtauksen aikana pyörryttää, en saa kunnolla henkeä, usein tuntuu kipua ja sydämen rytmissä on havaittavissa selvästi häikkää. Menee ohi n 2-8 minuutin kuluessa.
Olen jo päättänyt, että menen lääkärille ihan varta vasten tämän vaivan takia kun niin usein nykyään tapahtuu, mutta asia vaivaa niin aattelin kysyä josko täällä joku osaisi kommentoida mitenkään