ketään rintäsyöpään sairastuneita?tai ketään kellä sitä epäilty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Canser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Canser

Vieras
olisin erittäin iloinen jos kertoisitte kaikki kokemuksenne.
minulla ikävä kyllä on epäily päällä.
kyhmyä ei ole mutta nänni muutokset ja sen semmoset on.
epätietoisuus kalvaa ja tahtoisin tietää asiasta. mielelläni laittaisin yytäkin jollekkin kokeneelle tai jolla on ollut epäilys.

anopillani oli pari vuotta sitten toisessa rinnassa aika iso kasvain. leikattiin ja nyt on kunnossa, sai leikkauksen jälkeen systostaattihoitoa ja nyt saa hormonihoitoa viel kolme vuotta. hyvin on mennyt, vaikka kasvain oli aika pahanlaatuinen. tsemppiä sulle ja toivotaan, ettei se ole syöpä a vaikka olisi, niin se parantuisi. hyvinkin suurinosa siitä parantuu nykyään.

Mun äiti sairastui 30 vuotiaana ja koko poisto tehtiin.Kun olin -05 raskaana löytyi patti rinnasta,mulla suuret ja mastopaattiset rinnat.
Olin 35 viikolla raskaana ja lääkäri passitti rontgeniin.No,siellä lääkäri sanoi ettei kuvata kuin ultralla.Siinä ei mitään hälyyttäävää ollut,mutta sanoi että imetyksen jälkeen 6 kk ja sitten kuvataan.
Tulin raskaaksi taas ja nyt ootellaan 3-4 kk vielä ja sitten kuvataan.Mutta pattia ei enää siinä ole,oon tosi huono ite tarkkailemaan mitään patteja.Mutta nännimuutos,eihän se vielä mitään tarkoita?

Mun äiti löysi patin itse ja sanoi että se oli tosi kova ja liikkumaton.

VOimia sulle ap.
Kurjaa näin joulun alla.

Yhteistyössä