Ketään kuka on löytänyt uuden miehen (onnen :D ) pian eron jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdin vaikeita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdin vaikeita

Vieras
Erosin talvella 7 vuotisesta suhteestani ja meillä on kaksi poikaakin..Ero oli vaikea ja luulin etten enää koskaan rakastuisi tai löytäisi ketään joka voisi/haluaisi elää kanssani..Nyt olen kuitenkin tavannut töissä upean miehen,joka on kyllä pari vuotta nuorempi. Olemmet treffailleet ja tapailleet nyt noi kuukauden kun lapset ovat olleet isällään.. Yht äkkiä minulle tuli tunne että koska voin ja uskallan esitellä miehen pojille? ja onko tämä oikein näin pian eron jälkeen? Mielipiteitä ja kokemuskia kiitos :)

Heti kun tuntuu itsestäsi oikealta! Itse erosin 7vuoden suhteesta,oltiin 2vuotta naimisissa ja 2lasta. Tapasin hyvin pian uuden mieheni ja lapset tapasivat kyseisen miehen heti melkein alussa.Tällä hetkellä asun kyseisen miehen kanssa ja elämä kukoistaa :heart:

:wave:
Erosta, sotkuisesta ja riitaisesta niinkuin suhdekin, oli vajaa kuukausi aikaa.
Muutin paikakkuntaa ja raskaan muuttopäivän jälkeen lähdin baariin aikeina aloittaa villi ja viriili sinkkuelämä B)
Samalta reissulta tarttui mukaan 'yhdenyönjuttu', tosin se yö on jatkunut pian 8 vuotta!

Niin ja edellinen suhde kesti 7 vuotta.... että kai siinä jotain perää on tuossa maagisessta 7 vuoden kriisissä? Tässäkin ketjussa muillakin...

Olin naimisissa ja yhdessä oltu 10 vuotta. Erottiin, puoli vuotta meni ja tapasin nykyisen aviomieheni. 10 vuotta on nyt oltu yhdessä ja kaksi lasta on, rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta. Eli kyllä voi löytää piankin eron jälkeen.

No mie kun erosin (yhdessä oltiin oltu neljä vuotta ) niin pikkasen vajaa puol vuotta meni kun tapasin uuden... Yhdessä oltiin kolmisen vuotta ja sit erottiin :kieh: Nyt ollu sinkkuna reilun vuoden eikä puhettakaan että haluisin tähän ketään ukkoa pyörimään :D Jos joskus jonkun vielä tapaan niin kyllä se tulee olemaan pitkään sellasta tapailua vaan... Tai sit ei minut tuntien :whistle: :laugh:

Mä tapasin tän nykyisen jo vielä naimissa ollessani ( oli entuudestaan jo tuttu ) ja hän sai mut tekemään sen eropäätöksen, jota olin jo vuosia harkinnut.
Nyt oltu yhdessä reilut puoli vuotta ja vauvakin jo tulossa.. ennestään minulla 2 lasta ja he ovat sopeutuneet mielestäni loistavasti tähän tilanteeseen.

Toki aina parempi jos malttaa edetä hitaasti, mutta kyllä se minulla ainakin oli menoa samantien ku uskalsin itselleni tunnustaa, että olen ihastunut ja melko pian sit rakastunutkin.

ja tosta 7v kriisistä sen verran, että kai se tuo 14v kriisi sit oli tuplaten pahempi ku vihdoin sai erosta päätettyä :)

Erosin kolmen lapsen isästä vuonna -01.
tapailin satunnaisesti siinä pari vuotta erästä.Se ei ollut vakavaa ja vasta nykyisen tavattuani tiesin olevani valmis suhteeseen.
ollaan oltu vuodesta -03 yhessä.

Riippuu minkä ikäiset lapset ja miten suhtautuvat uuteen mieheen.Itse tiiät lapsesi parhaiten.
Mä esittelin tapailuystäväni joskus lapsille,ihan äidin ystävinä.
Ja kahvit juotiin tms lasten läsnäollessa,taikka telkkua kateltiin.

Meillä ei ole ollut ongelmaa lasten ja "mun miesten kanssa" olivat aikas pieniä silloin.Eri asia murkkuikästen kanssa!!

Jos mikään pakko ei ole, niin älä esittele vielä.Lapset tarvivat aikaa tottua eroon, eikä se uuden hellun esittely helpota asiaa yhtään. Minulla ei ollut oikein mahdollisuutta olla esittelemättä,koska nykyisen mieheni ja minun välimatka oli silloin niin pitkä ja toisekseen, tapaamiset eivät sujuneet,päinvastoin.
Olen aina potenut huonoa omaatuntoa siitä, että toin mieheni lapseni elämään liian aikaisin. Hän olisi tarvinut enemmän aikaa.

Yhteistyössä