Ketään joka olisi synnyttänyt flunssassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kellään asiasta kokemusta? 39+3 ja iskipä sitten mukava flunssa.. Ei mitään vakavampaa, ei kuumetta, mutta nenä tukossa, aivastuttaa ja yskä on kova.

Mitäs jos synnytys käynnistyy nyt? :(

Kuopuksen synnytin flunssassa, ei ollut kovin hehkeetä niistää samalla kun supisti :( Tehosti oikein sitä kipua. Lopulta meni sektioon ja oli aika hankala hengitellä siihen maskiin, piti keskittyä hengittelyyn eikä ääntäkään enää lopulta tullut, kun yritin keskustella leikkaussalissa henkilökunnalle :(

En kykene edes kuvittelemaan, mitä synnyttäminen voi olla oksennustaudissa :O Kuulostaa aivan kamalalta :(

Olen synnyttänyt viimeisen lapseni keuhkokuumeessa. Salaperäinen tauti iski juuri lasketun ajan aikoihin. Kuume sahasi 36-39,8 välillä saman päivän aikaan. Valkuista virtsassa +++ . Käynnistetettiin, laitettiin epiduraali. Sain kahta eri antibioottia suoneen ja astmalääkettä koneella. Olin täydessä epiduraalissa ja katselin Kaunareita telkusta, kun yhtäkkiä hälytin kätilön, että nyt se lapsi syntyy. Ja niinpä syntyikin, ihan täydessä puudutuksessa. Tuon jälkeen olin sisätautien osastolla 2 viikkoa happiviiksissä, lapsi synnärin vauvalassa. Taudin syyksi paljastui mykoplasma(pneumonia).

oksennustaudissa ja ripulissa ollaan synnytetty, ja voin sanoa ettei ollu kivaa.. vuoroin oksentaa ja vuoroin ponnistaa :X plussaa oli että sain yksityishuoneen tartuntavaaran vuoksi ;) mutta kun ei 24h ollu syöny niin aika heikko olo oli...

Mulle tehty sektio kun oli järkky flunssa ja kuume. Oli tosi kipeää se niistäminen ja aivastelu ja yskiminen sektiohaavan kanssa =( Myös vastasyntynyt sai multa sen flunssan ja 10 vrk oltiin infektio-osastolla hoidossa.

oli yskä,kurkku täynnä limaa ja ääni melkein poissa. Ihan ok. sujui,kun oli helppo ja nopeahko synnytys. Onneksi ei ollut kuumetta,eikä mitään vakavampaa. Vatsatauti kuulostaa kans inhalle.

Kolme päivää supistuksia kuumeessa ennen varsinaista synnytyksen käynnistymistä. Salissa nokka niin tukossa että nasolinia oli pakko pyytää vielä ponnistusvaiheessakin kun en pystynyt hengittelemään oikein :D. Karsea flunssa siis mutta ei tarttunut vauvaan onneksi. Normaalisti hoidin osastolla mutta huonekavereita vähän tuli sääli, toivottavasti en tartuttanut heitä kaikkia.

Yhteistyössä