Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TanZZZku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan mahtavaa TanZZZku!! Ihanaa että uutiset oli hyviä ja vuodot sitten vaan jotain harmitonta, nyt keskityt sit vaan nauttimaan etkä enää murehdi, kaikki tosiaan näyttää nyt niin hyvältä kun mahdolista:) Onnea vielä suuresti!!!<3

• Tykkää
Reactions: TanZZZku
^^Joo, kyl ne nyt on hyvin :) ja ei tosiaan tiedä et mistä ne vuodot vois johtuu...
Koitan rauhottuu ja ottaa iisisti :) Millos se sun rauhottuminen tuli, vkon 16+ jälkeen, eix jotenki noin menny ;) ;)
Mutta joo. Kiitos vielä isosti :heart:

No mä hengaan vähän siel sun tääl, en sillai kauheen aktiivisesti kirjottele nyt tääl missään, oon siirtyny tonne facebookin puolelle, sun kuulumisia täällä lapsettomuuden puolella oon lähinnä käyny kurkkimassa :) Meil on tollanen ivf-hoidoista plussanneiden pino tuol ryhmien puolella mut ei siel ihmiset oo kauheen aktiivisia :/ Perusta joku uus pino odotuspuolelle ellei sielt löydy mitään mieleistä, tietty on noi pinot joilla on samassa kuussa la, mut mä en kyl missään vaihees oikeen tuntenu sopivani joukkoon, jutut oli vähän sellasia et huh huh, lapsia tehdään just sillonkun siltä tuntuu jne, ajatusmaailmat ei ihan kohdannu niitten mammojen kanssa :D

Ja tosiaan ei se rauhottuminen kokonaan varmaan tuu ikinä tapahtuu, kyllä mä joka päivä joudun jossain kohtaa ihan himpun verran stressaamaan esim. et no miksei nyt oo liikkunu tänään niin paljoa ku eilen, miks nyt sattuu tosta kohtaa mahaa jne, mut eiköhän se huolehtiminen kuulu asiaan :) Pääasiassa kuitenkin oon ollu jo viikkoja tosi raskaana ja onnellinen ja uskon että vauva syliin asti saadaan :heart: Samoin kuin te =)

Viimeksi muokattu:
Moro tytöt, mitä kuuluu?
Meikäläisen arvet ei ole vielä täysin umpeutuneet, mutta ojasta noustaan tänä aamuna puntari näytti 87kg, joten homma jatkuu taas taukoa on tullut ja lääkitys jatkuu. Tarkoituksenani on aloittaa taas nutraaminen tai ainakin osa nutraaminen. Salilla olen käynyt nyt harvemmin, mutta se täytyy myöntää että sinne on suorastaan ikävä, tressan niin paljon vähemmän töistä kun pääsen salille.

En oo muistanut täälläkään käydä pitkään aikaan... mutta olen raskaana!!!!!! Plussasin tossa pari viikkoa sitten ja tällä hetkellä viikot viimeisistä kuukautisista laskettuna 7+3. Ensi viikolla ollaan menossa yksityiselle ultraan, kun kunnallisella pääsisi vasta rv 12 sanoi hoitsu.... en malta odottaa!!!

Joku tossa ketjussa aiemmin kysyi karppaamisesta ja PCOSista... itsellä karppaus auttoi, siinä vaiheessa kun plussasin niin vaaka näytti -17 kg siitä kun aloitin, saas nähdä kauanko kestää että tulevat kaikki takaisin.... :D

Suosittelen ainakin lukemaan ton -> PCOS on seurausta liian hiilihydraattipitoisesta ruokavaliosta, siinä puhutaan tuosta yhteydestä ainakin, karppausjuttujahan on netti pullollaan.....

Onnea kaikille muillekin jo plussanneille ja tsemppiä muille yrittäjille!!!! Itse en vieläkään usko että tämä on totta.... Kuinka kauan sitä tulikaan odotettua!!!

• Tykkää
Reactions: Mila86
Mulla eva88:n kanssa samantyylisiä uutisia.

Ensimmäinen plussaan vivahtava apteekin testi tuli tehtyä itsenäisyyspäivänä, ja viiva komeasti vahvistunut. Maanantaina soittoa naistenklinikalle ja toviottavasti ensiviikolla siirryn odottajien puolelle.
Toivottavasti vielä ultra antaa vastauksen sille, että kaikki on hyvin ja siellä missä pitääkin :heart:

23 pitkää yrityskiertoa täynnä pettymyksiä ja aika yllättäen tuli plussa ekasta OI-pistoskierrosta.

• Tykkää
Oon näemmä hukannut tunnukseni mutta ajattelin päivitellä kuulumisia... Meille syntyi siis KAKSOSET, ihanat identtiset kaksostytöt heinäkuussa, 26.7.2013. Painoa tuli raskauden aikana 10 kg mutta kaikki on jo lähtenyt ja painan nyt jopa 5 kg vähemmän kuin ennen raskaaksi tuloani. Olen jatkanut karppausta myös tyttöjen syntymän jälkeen :))

Ihan mieletön fiilis vaikka toki väsyttää kaiken aikaan ja on kiire kun on kaksi suuta ruokittavana, taisi tulla meidän lapsiluku myös samalla täyteen... tai mistäs sitä tietäää ;) Mutta tosiaan, tuskin olisin ilman ruokavaliomuutosta päässyt tähän tilanteeseen kun yritystäkin oli jo pari vuotta takana ja onneksi kävi näin ennen kuin piti lähteä kokeilemaan hormoneja tai muita hoitoja!

Tsemppiä kaikille muillekin, olisi kiva kuulla pitkästä aikaa kuulumisia!!

• Tykkää
ooo mahtavaa, upeeta eva88, onnea suuresti tuplaten!! :heart: On varmasti hetkistä kaksosten kanssa tuo elo, kun tuntuu että tämän yhdenkin kanssa on ihan riittävästi äksöniä :)

Meille siis syntyi tammikuussa tyttönen, nyt jo siis pian 8kk, huh, miten aika kiitää!!

Yhteistyössä