Ketään hereillä? Miksi valvot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *hubba*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmissuhdehuolet rasittaa mieltä, ei saa oikein untakaan silmään.
Kumpa kommunikaatio olisi vaivatonta ja asiat menisi kuten sydämessään parhaaksi itse tuntee, mut ei..

Yleensäkii valvon viel tähän aikaan ja nyt tykitän pelata sims 3:sta. :P Luultavasti valvon johonkii 5 asti ja meen sit nukkuu ja herään jossain klo 13-15, vähän riippuu.

Katos täällähän on porukkaa ku pipoa, nice!

Tässä teen samalla hommia, siksi valvon mutta väsyttäis jo siihen malliin että kohta kone kiinni, pari sivua rompsua ja sit aloitan kuorsauksen.

Toisaalta ei milläään vielä malttais kun olisi niiin paljon ihania juttuja vielä tässä...

Ai niinku että voisit vaikka rakastua mieheen joka näyttää naiselta jolla on parta? :D

:laugh:
Ei ny sentään :D Tai no siis periaatteessa joo voisin jos luonne miellyttäis. Mut se vois olla liian outoa jopa mulle :D

Mut jäin tosissani pohtimaan tätä, ku ennen raskautta mua miellytti eniten semmoset kiiltokuvapojat.
Nyt taas yks ihanimmista miehistä ikinä on Bones-sarjan Jack Hodgins :snotty: Se on vaan niin täydellinen :D Tietty T. J. Thynessä on vähäsen samaa kuin niissä mun mielestä parhaimman näköisissä miesnäyttelijöissä kautta aikain (Aaron Taylor-Johnsson ja Tom Hiddleston). Ehkä se vaikuttaa :D

Kissa herätti 4.30 aikaan, yritin saada uudestaan unen mutta sit vessahätä ei jättänyt rauhaan.

Kai mä tästä nousen ja alan kahvinkeittoon.