Ketä vielä hereillä ja mitä teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Miten musta tuntuu että on vähän hiljaista nyt perjantai-iltana...öh, yönä siis :D Onko kaikki nukahtanu vai onko täällä vielä elämää? Mitäs touhuatteko, ootteko selvinpäin?
Mä tässä työstä lapsille videoita ja samalla kuuntelen musiikkia ja niiskutan.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Miten musta tuntuu että on vähän hiljaista nyt perjantai-iltana...öh, yönä siis :D Onko kaikki nukahtanu vai onko täällä vielä elämää? Mitäs touhuatteko, ootteko selvinpäin?
Mä tässä työstä lapsille videoita ja samalla kuuntelen musiikkia ja niiskutan.

Mitä meininkiä kaipaat? Järjestetään.

Alkuperäinen kirjoittaja mä en oo:
No löytyyhän teitä muitakin, jee! En mä nyt tiedä mitä meininkiä tässä tarvis sitten :D

Ehkä seura onkin se pää asia. Kiva lukea muiden juttuja. Mites oliks poppaliina selvinpäin?

Juu, seura on parasta =) Ettei oo ainoa kukkuja täällä. Selvinpäinhän mä kun ei passaa juottaa tota toukkaa känniin :snotty:

Ai, sulla on vauva, minkä ikänen? Joo, ei kannata juoda raskaus ja imetysaikana. (Mä oon vissiin ihan sekasin,kun meinasin kirjoittaa raskaus ja odotusaikana)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Ai, sulla on vauva, minkä ikänen? Joo, ei kannata juoda raskaus ja imetysaikana. (Mä oon vissiin ihan sekasin,kun meinasin kirjoittaa raskaus ja odotusaikana)

Eikä kun siis odotan vasta sitä vauvaa :)

UNOHDUIN KUUNTELEMAAN MUSAA, milloin vauva syntyy?

Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiihhii:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
viimeinkin valkkasin sopivaa musaa 30v.hääpäivälle...(montahan keretaa kerkee vaihtua?)

Noin söpö mentu menossa naimisiinko?

Vai 30v hääPÄIVÄ. ONks tääl senkin ikäsii?

paljons siula ikää ja naimisissa oloa?

Mä en oo naimisissa.

Yhteistyössä