Ketä palstalaista arvostat eniten? G

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pisteet aurinkokunnalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pisteet aurinkokunnalle

Vieras
Kuka tulee ensimmäisenä mieleen?

Vastaan: Aurinkokunta (vai onko se muuttanut nikkinsä)

Siinä on jaksavainen, iloinen ja ihanan asenteen omaava ihminen. Sinut itsensä kanssa (mitä jotkut muut tänne kirjottelevat eivät tunnu olevan). Oikea arjensankari!!

päätöntä hyvä miehekäs selkä ranka ittemme palstalla?? JOS ittelle tulis joku ongelma---->>SOittaisin heti päättömälle jos ittellä ois sen puh num??

NANna Ihaa tänää ittellemme selvis ollaan sielun sisaria??? VOisin jopa harkita ystävyyttä tai kaveruutta myös live elämässä??? EN tiedä sit vielä millasia huonoja puolia Nanna IHaassa on---->>PITäskö lempata ennen live tutustumista???

TOisaalta oon miettiny ittee kiinnostas tutustuu kaikkiin 2 + kavereihin.....voitais joskus esim viiä pikku päät hoitoon ja itte lähteä karaoke paariin??

Mun täytynee myöntää, että en pysy oikein kärryillä että kuka on kukakin ja harvat palstalaiset jää mieleen. Ja nekin, jotka jäävät niin yleensä vähemmän positiivisesti.

Keittiönoitaa arvostan palstakirjotusten perusteella. Perustelut: hänen eettiset valintansa ja se ettei hän polje palstalla muita alas. Ja onhan hän myös kasvattanut kaksi lasta aikuiseksi ilman suurempaa moitteen sanaa, paitsi kerran jätti pojan kotiin kun lähti baariin :D

kaikkia jotka ovat sinut itsensä ja elämänsä kanssa ja sen johdosta osaavat olla suvaitsevaisia hyvinkin erilaisia ihmisiä kohtaan ja eivätkä tunne tarvetta toisten mollaamiseen...ja näitä joista tämän mielikuvan olen saanut on palstalla useampikin kuin yksi :)

En osaa sanoa, ketä arvostaisin eniten. En osaa laittaa ihmisiä sellaiseen - eniten arvosettu- järjestykseen todellisessa elämässäkään. Palstalla on useampia nikkejä, joista pidän, osan heistä olen tavannut oikeasti ja osasta olen luonut ainoastaan mielikuvan. Tämä pitäminen pitää sisällään myös arvostamista. En nimeä ketään yksittäistä, mutta oletan, että jotkut tästä tekstistä osaavat itsensä tunnistaa heitä erikseen nimeämättä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
kaikkia jotka ovat sinut itsensä ja elämänsä kanssa ja sen johdosta osaavat olla suvaitsevaisia hyvinkin erilaisia ihmisiä kohtaan ja eivätkä tunne tarvetta toisten mollaamiseen...ja näitä joista tämän mielikuvan olen saanut on palstalla useampikin kuin yksi :)

Tämän takia arvostan Wicked Marya. Paljon on häntäkin täällä haukuttu, mutta silti ihanan ihmisystävällinen asenne on hänellä palstalaisia kohtaan.
Lisäksi myös Keittiönoitaa arvostan.

Yhteistyössä