KEtä kaikkia ootte tökänny facebookissa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Itte oikeestaan kaikkia vähänkään hyvän näkösiä tai perseisiä miehiä... .sit yks ukko alko tivaa et mitä siitä tahon..............olin aika äimänkäkenä vaan........sanoin sille sitte et ihan normaalia tää on et kai sua muutki on tökänny kun mä.......... Ittestä pitäs sit tehä tohon joku kunnon sääntö ketä siel sit saa tökätä ja ketä ei............... jos se noin tarkkaa on...... yks napin painallushan se vaan on

Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:
Tökkäys kertoo romanttisesta mielenkiinnosta tökättävää henkilöä kohtaan. Oletko ymmärtänyt sitä?

ei kai :o meikä tökkiny kilpaa ukon kaveria :snotty:
mut hitto menkääpä samalla periaatteella tökkiin baarissakin porukkaa :laugh:

mäki aattelin, että se on vähän niinku vaan, että täällä ollaan.

mut sit ärsyttää ne paritukset... yks kaveri laittoi jonku "tökkäyksen", että oisin sopiva treffikummani Mikko Leppilammelle (kaverilistalla)

Mä en oo tökkiny ketään, mutta mua on pari jätkää tökkässy. En oo tajunnu että se tarkottaa mitään ja oon vaan ihmetelly, että mitä h*lvetin tökkäsyjä?! :O :D

Vähän huono tyyli näköjään partnerin hakuun, kun tän pienen otonnan perusteella aika harva tietää, mitä haetaan :laugh: Ei mun velikään (toivottavasti) tiennyt, koska tökkäs heti takaisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:
Tökkäys kertoo romanttisesta mielenkiinnosta tökättävää henkilöä kohtaan. Oletko ymmärtänyt sitä?

Apua, yks laspuudesta tuttu nainen oli liittyny fb:en ja tökkäsi mua ja ajattelin että aikun kiva ottaa se kaveriksi, oonkin miettinuyt mitä se nykyään puuhaa. Olen katellut sen kavereita ja ne on lesboja, yks ihan pariskuntakin.
Mitähän se meinasi mua tökätessään ;D
Ei vaan, kiva että on kaverini!

niin no tässä on nyt kyseessä se englannin vastine "poke" joka tarkottais lähinnä pokaa suomeksi..
mutta juu ei mulla oo esim. serkkuni, kavereideni tai broidini kanssa tökkimisessä kyse todellakaan muusta kuin "hei huomaa mut"-tyylisestä tökkimisestä, jossa tarkoitus on lähinnä kysellä ilman sanoja mitä kuuluu tai ootko viel elossa tai sanoo vaan moikka..

Erehdyin kerran tökkäämään ystävääni Niklas Jakosuota ilmoittaakseni olemassa olostani, mutta tästä syttyikin sota ! Leikillänihän minä vain, mutta tökkimistä on jatkunut jo varmaan parin viikon ajan ja nyt sain kunnian päästä tänne palstalle, mutta Nikke HAH tässä sulle :DDD

Yhteistyössä