Ketä ärsyttää niin olkoon avaamatta! Siwan aukiolosta kun en saa niiden sivuja auki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maitoa sun muuta vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maitoa sun muuta vailla

Vieras
Normaalit ruokakaupat siis auki klo18 asti näin sunnuntaina, mutta mites siwat?
Meidän siwa sunnuntaisin ollut auki klo21 asti viime vuonna (käyn harvoin), mutta tulikohan noihinkin aukioloihin joku muutos?

Ongelmana on se etten pääse joistain syystä nyt millään lähikaupan, enkä siis siwankaan sivuille mistä asian varmistaisin (tulee vain joku vikailmoitus?)
ja toisekseen en viitsisi millään lähteä täältä 20 kilometrin päästä ihan turhaankaan ajelemaan jos tuo siwa ei siis auki.

Joten voisiko joku ystävällisesti vastata.

Ja jos kysymys ärsytti niin mitä ..vettiä aukaisit vaikka otsikossa kielsin!

Tällaisen artikkelin löysin Talousuutisista, en tiedä onko apua. Mä ainakin käsitän niin, että ne olisi su auki ainakin 21.

Siwa-kauppaketju ottaa käyttöön laajennetun aukiolon ja pidentää kauppapäiviään kolmella tunnilla sekä lauantaina että sunnuntaina.
Taloussanomat
29.12.2009 09:15 (päivitetty 09:49)
72

Siwa kertoo, että uudet aukioloajat ovat jatkossa lauantaisin kello 8-21 ja sunnuntaisin kello 9-21. Aukioloaikojen laajentaminen on mahdollista, kun uusi laki aukioloajoista tuli voimaan joulukuussa.

- Uskomme, että varsinkin lauantain iltatunnit tulevat olemaan jatkossa asiakkaille tärkeitä asiointitunteja. Pienille lähikaupoille taas mahdollisuus pitää ovia auki silloinkin kun isot marketit ovat kiinni, on tärkeä kilpailukeino, johtaja Kimmo Backman Suomen Lähikauppa Oy:stä arvioi tiedotteessa. Siwat kuuluvat Suomen Lähikauppa ketjuun.

Uusi aukiololaki antaa alle 400 neliömetrin kauppojen olla vapaasti auki kirkollisia juhlapyhiä lukuun ottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meidän lähiSiwa on joka päivä auki 8-23 käsittämätöntä!

Mun yks lähikaupoista, Alepa on nyt 24h auki, melko jännä käydä yöaikaan :) Kyllä mä olen monessa Siwassa käynyt mitkä on ollut kans 23 auki joka päivä ja lähellä on myös KKK-supermarket joka on joka päivä auki (mm isänpäivä, 1.1 yms juhlapäivät). Tässä vaan menee ihan sekaisin mikä kauppa on milloinkin auki, just kävin lähi Valintalossa ja sielläkin oli ihan oudot uudet aukioloajat.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
saas nähdä, riittääkö asiakkaita klo 23 aukioloajalle. mitä mun pitää vielä ostaa iltaysin jälkeen...

Työssäkäyvät, bänditreeneistä tulevat ....

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meidän lähiSiwa on joka päivä auki 8-23 käsittämätöntä!

Mun yks lähikaupoista, Alepa on nyt 24h auki, melko jännä käydä yöaikaan :) Kyllä mä olen monessa Siwassa käynyt mitkä on ollut kans 23 auki joka päivä ja lähellä on myös KKK-supermarket joka on joka päivä auki (mm isänpäivä, 1.1 yms juhlapäivät). Tässä vaan menee ihan sekaisin mikä kauppa on milloinkin auki, just kävin lähi Valintalossa ja sielläkin oli ihan oudot uudet aukioloajat.

Minua pelottaa, että se lisää myymälävarkauksia ja ryöstöjä. :|
Siis jos kaupat on yölläkin auki.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Siwa (Siperian Walinta)
http://hiki.pedia.ws/wiki/Siwa
on Intiasta peräisin oleva laatikkokauppaketju, jonka julkaisuoikeudet Suomessa omistaa Tradeka-yhtymä. ;)

okei...tulipahan tämäkin nyt sitten tietoon, vaikken tuota tietoa tarvinnutkaan;)

Yhteistyössä