kestovaipoista

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
mikä on paras lisäimu tai vaippa yöksi?

me ei olla ikinä käytetty kestoja öisin, ja esikoinen on päiväkuiva mutta käyttää vielä öisin vaippaa niin ajattelin kokeilla siirtyä (takas) kestovaippoihin, mulla ei ole kokemusta "yökestoilusta" niin kertokaa millainen vaippaa kannattaa käyttää?
Meillä on nauhavaippoja ja niistä tykkään tosi paljon. Mutta entäs lisäimu? Poika käy kyllä potalla illalla mutta öisin ei herää pissahätään.

Mä en nauhavaipoista tiedä kyllä mitään - taitaa olla ainut vaippatyyppi jota ei ole kokeiltu.
Meil on sisävaippa + hahtuvavillahousut öisin käytössä. Aiemmin oli taskuvaipat, mut jossain vaiheessa ne ei vaan oo enää pelittäny öisin kummallakaan pojalla.
Vaippa on Ronjamarian Ronja&Roope tuplaläppä ja imukerroksina on hamppua ja bambua. Sisäpinta fleeceä tai coolmaxia koska oon halunnu käyttää pintakuivia yövaippoja.

ollut Ronja&Roope tuplaläppä -sisävaippa (+ bamboo doubler lisäimuna toisinaan) ja hahtuvat.

Toinen vaihtoehto ollut HempHour Extra (tarrallinen) -sisävaippa (+ bamboo doubler) ja hahtuvat.

Nauhiksista miekään en osaa sanoo mitään...

Meillä on Hemp Hour extra ja Bumpy-tarravillakuori =) Pitää aina.

Mutta kerropa noista nauhiksista, meillä on niitä kolme, enkä tajua miten niitä käytetään... siis taitellaan ja sidotaan, mutta meillä kun ne ei pidä pieniäkään pissoja :( Hahtuvat oon laittanu päälle, tai ruskovillat.

Alkuperäinen kirjoittaja vilma:
Meillä on Hemp Hour extra ja Bumpy-tarravillakuori =) Pitää aina.

Mutta kerropa noista nauhiksista, meillä on niitä kolme, enkä tajua miten niitä käytetään... siis taitellaan ja sidotaan, mutta meillä kun ne ei pidä pieniäkään pissoja :( Hahtuvat oon laittanu päälle, tai ruskovillat.

laitatko lisäimua niihin?

mä tykkään niistä sen takia koska niistä voi kehitellä sellaisen "paketin" kun tarvitsee, ja koska niitä voi käyttää koko vaippaiän. Tällä hetkellä vauva käyttää vain nauhiksia, ja sen takia ajattelin ensin kokeilla niitä esikoiselle yöksi, tietysti jos se on esikoiselle huono vaihtoehto pitää miettiä jotain muuta.

Yhteistyössä